- Og samme:

- Han kan nogle tricks, det er helt sikkert! Jeg mener at jeg har set hans setup ovre på ReefCentral...ole. skrev:det er nu lækkert,men jeg vil heller ha det her setup til jul![]()
han har da også gang i noget seriøs fragmentering..ole. skrev:det er nu lækkert,men jeg vil heller ha det her setup til jul![]()
- Jeg skal prøve...ole. skrev:ja man skal måske pas på hvad man ønsker sig,det der ligner jo egentlig en gal mands værk!!![]()
![]()
Flemming ved du tilfældig hvor den tråd er på rc ,jeg kan ikke finde den igen.....
- Super!ole. skrev:hov det behøvs ikk,men tak endog..
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... id=1215102
- Det er også knas!lykke skrev:det her er altså også rimeligt vildt
Anagenys skrev:- Det er også knas!lykke skrev:det her er altså også rimeligt vildt
(Der mangler bare lidt Kirurger!)
Slå mig med en brødrister hans 2 koralfarme er vilde ( ca 3 og 6 min inde i filmen ). Men hvis det var mig der havde den larm hjemme i stuen, ville min kæreste gå amok, for hans akvarie står i samme rum, og det kan ikke ses fra andre rum.det er nu lækkert,men jeg vil heller ha det her setup til jul
... re=related
Han har i hvert fald nogle fine anthias!!lykke skrev:det her er altså også rimeligt vildt
hvad er det for nogle muræner eller hvad det nu er, der stikker hovedet op af sandet???christiantt skrev:Han har i hvert fald nogle fine anthias!!lykke skrev:det her er altså også rimeligt vildt