Jaha..
Har jo prøvd å ta kontakt diverse ganger selv da med deg(Morten Pælby?)+ at jeg snakket med deg ansikt til ansikt i butikken,da jeg kom for å hente det,og sendt rekomandert brev osv.uten noen respons fra dere,så egentligt regner jeg med at pengene er tapt for mitt vedkommende,trass i at jeg ble lovet i butikken at pengene skulle overføres tilbake til min konto over helgen(var der en Lørdag for halvannet år siden,sammen med min kone for å hente karet.)
Ble der fortalt at siden karet ikke var påbegynt,grunnet at den Polske leverandør ikke hadde Weisglass inne da,så var det ingen problem å avbestille det,noe som ble gjort der og da med M-Pælby,og fikk samtidigt beskjed om at de ikke kunne betales tilbake over disk,men at jeg måtte skaffe IBAN/SWIFT nr.,og sende ned,når jeg hadde kjørt hjem til Norge igjen,
Noe som selfølgeligt ble gjort,og siden har jeg aldri fått svar fra dere på mine mange forskjellige forsøk på å få kontakt med dere..
Mitt rekomanderte krav,med betalingsfrist,kom heller ikke i retur,noe som bekrefter at dere hadde mottatt dette krav,som jeg sende 3-4 mnd.etter at jeg var nede hos dere,og ikke fikk noen tilbakemeldinger derfra..
Der stod forøvrigt både kontonummer,og alle relevante opplysninger,som dere trengte..
Kan selfølgeligt se om jeg finner frem bestillingspapiret igjen,men har vel egentligt oppgitt å få noe som helst tilbake,når det tross alt er gått så lang tid,uten respons fra dere..
Resten bør vel taes privat,og har forøvrigt fortsatt samme hjemmemailaddresse: knaberg@bluezone.no eller mobilnr.47407823(husk Norskt rettningsnummer!)
I kveld skal jeg ut å salte veier,så har ikke tid til å finne noen papirer i kveld da til underrettning.