Shit det kommer til at gøre ondt i tegnedrengen, det er jo ikke helt billigt i forvejen når man har saltvandsakvarie.
så skal man da udnytte detmic jensen skrev:så er det sgu godt man bor i tjenestebolig og får sit forbrug betalt:-)
Den bruger vel også en hel del strøm eller .....Nolan skrev:http://www.dr.dk/Regioner/Nord/Nyheder/ ... 060647.htm
Godt man ikke investerede i den miljørigtige varmepumpe.....
/Kim
Ja tak. Men nu bor jeg jo altså osse heroppemichael26 skrev:det er jo kun i jylland, eller hvad...
Det har det heller ikke været iforhold til numaria_elle skrev:men 13 % er stadig bedre end 30 %selvom det er
og nu havde jeg eller lige sagt til min kæreste at det ikke er så dyrt i strøm
Ja ligesom sort og lillaRonniA skrev:Det er sikkert 13% sad bare med et halvt øre og hørte lidt netradio, og 30 & 13 kan godt lyde ens...
100 % enig. Det er blot vores skinhellige poltikere, der mener lille Danmark skal redde verden selvom amerikanerne og kineserne hamrer CO2 ud og vores lille indsats er en dråbe i havet.... de selv samme politikkere, der med den ene hånd fjerner alle tilskud til grøn energi (vind og sol) og samtidigt med den anden hånd sælger Danmarks CO2 rater til udlandetmelau skrev:hvor er det latterligt der koster mere i afgifter og alt muligt andet, end selve den vare man skal bruge
Vise ord, Henrik........men de kan desværre ikke bruges som betalingsmiddelMusiker skrev:Start With Yourself
Author Unknown
When I was young and free and my imagination had no limits, I dreamed of changing the world.
As I grew older and wiser, I discovered the world would not change, so I shortened my sights somewhat and decided to change only my country. But it, too, seemed immovable.
As I grew into my twilight years, in one last desperate attempt, I settled for changing only my family, those closest to me, but alas, they would have none of it.
And now as I lie on my deathbed, I suddenly realized: If I had only changed myself first, then by example I would have changed my family. From their inspiration and encouragement, I would then have been able to better my country and, who knows, I may have even changed the world.
Jeg fornemmer en hvis sarkasme herMusiker skrev:Start With Yourself
Author Unknown
When I was young and free and my imagination had no limits, I dreamed of changing the world.
As I grew older and wiser, I discovered the world would not change, so I shortened my sights somewhat and decided to change only my country. But it, too, seemed immovable.
As I grew into my twilight years, in one last desperate attempt, I settled for changing only my family, those closest to me, but alas, they would have none of it.
And now as I lie on my deathbed, I suddenly realized: If I had only changed myself first, then by example I would have changed my family. From their inspiration and encouragement, I would then have been able to better my country and, who knows, I may have even changed the world.