nå men her er så lidt billeder af nogle af de nye ting
ps. jeg fik selv en catalaphyllia, duncan samt en lobo med hjem, så det var da en relativ bekostelig fridag..... (hvordan går det med dine duncan'er Peder?)

Jep det er de, og vokser som sagt meget hurtigt..Dan Binderup skrev:jeg mener det er omkring 120 per hoved.... de er super fede.
Mener de skulle have 150 for clarkiier og almindelige og 240 for de gulstribede maroon...christiantt skrev:Hvad med klovnfiskene, hvor meget kostede de??
StarF.. Hvis du har så mange at du vil sælge af dem på et tidspunkt, vil jeg da meget gerne købe nogen af digStarF skrev:De der Duncanopsammia axifuga, vokser vildt hurtigt. Jeg har en der 3 dage efter jeg fik den lavede 5-6 aflænnger på hovedet... Hvad tager Plantorama for dem ?
alright.. men de skal lige vokse lidt.-Bagger- skrev:StarF.. Hvis du har så mange at du vil sælge af dem på et tidspunkt, vil jeg da meget gerne købe nogen af digStarF skrev:De der Duncanopsammia axifuga, vokser vildt hurtigt. Jeg har en der 3 dage efter jeg fik den lavede 5-6 aflænnger på hovedet... Hvad tager Plantorama for dem ?