Vågnede pludselig i nat til en forfærdelig skralden fra akvariet - det står i soveværelset.
Panik, en ca halv år gammel Tunze nanostream 6055 ( den største) skralder ad H.T.
Jeg afkalker den, men uden hørbar effekt. Andre der har haft lignende erfaringer - synes egentlig ikke kvaliteten virker specielt god:
Håber Korallen vil bytte den under garantien - det er jo en dyr fætter/alternativt: Nogle der kender til et fif??
jerslev
problemer med Tunze Nanostream
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
problemer med Tunze Nanostream
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
Re: problemer med Tunze Nanostream
jeg har oplevet et samme med tunze, jeg skiftede den der propel inde i den og så virkede det. Men min sunsun som er ældre køre fint, efter min mening får man ikke så meget kval. med tunze blot et navm
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Geografisk sted: 6950
Hvor køber jeg ekstra propeller?
Ellers enig i din karakteristik af produktet
Jerslev
Ellers enig i din karakteristik af produktet
Jerslev
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
der er 2 års garanti på tunze produkter, så kontakt evt tunze direkte. Det har jeg altid gjort og de har aldrig givet problemer.
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
jeg kontaktede bare ham som jeg havde købt den af en i UK og han sendte mig så en ny. Men når man tænker på hvad en tunze koster i forehold til sunsun eller hvilket som helst andet så skal dent squ også virke. men nu køre jeg med sunsun i stedet for og bruger min tunze i min blandings spand i kælderen så er den hvor den høre til