Lige lidt flere billeder ......
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Hey helt kanont !!!
Det ser godt ud. Hvor har du købt den fisk og musling ?? Og er du ikke bange for hvad den vil indtage i din balje....andet end hva du giver den !!
Det ser godt ud. Hvor har du købt den fisk og musling ?? Og er du ikke bange for hvad den vil indtage i din balje....andet end hva du giver den !!
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

Tjooo... Nu må jeg ko lige holde lidt øje med en
FOreløbelig har den ikke lavet noget den ikke måtte
Og har jo ik så mange koraller den kan guffe i
Og får det heller ik..... Vil prøve at få bygge min balje op med polypper og div skiveanemoner ...... Så det håber jeg den holder sig fra
Købt hos ækvator i viborg.......

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Det har jo på kort tid udviklet sig til en flot balje med masser af muligheder... Med tiden flere koraller og så skal det nok blive endnu smukkere 
Ønsker du ikke at holde stenkoraller ? Spørger blot da du solgte dem der fulgte med baljen og ikke har nogle i akvariet pt. ?

Ønsker du ikke at holde stenkoraller ? Spørger blot da du solgte dem der fulgte med baljen og ikke har nogle i akvariet pt. ?
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Kontakt:
Jeg syntes også at det er til det bedre. Dit akvarie ser større ud på den måde.
Hvad er det for en fisk der er på billedet med gul hale og en sort stribe ned af siden ??
Og fik du fanget din Kauderni ?
Hvad er det for en fisk der er på billedet med gul hale og en sort stribe ned af siden ??
Og fik du fanget din Kauderni ?
Mvh
Brian
[/center]
Brian

Hej Wicked
Oki det var jo ikke meget, men bliver man ikke bidt og gerne vil have en større balje?
Jeg går med overvejelserne om en på ca. 4-500 ltr. og så er der sagen omkring det miracle mud, som jeg tror jeg skipper igen.
Men bliver lige nød til at vente et årstid, eller sådan, pga. plads.
Dog stadigvæk et flot akvarie du har dig...(lidt misundelig
)
mvh
Michael
Oki det var jo ikke meget, men bliver man ikke bidt og gerne vil have en større balje?
Jeg går med overvejelserne om en på ca. 4-500 ltr. og så er der sagen omkring det miracle mud, som jeg tror jeg skipper igen.
Men bliver lige nød til at vente et årstid, eller sådan, pga. plads.
Dog stadigvæk et flot akvarie du har dig...(lidt misundelig

mvh
Michael