Men du skal lige huske på at Interzoo kun er for fagfolk.
Hotel priserne er hævet ganske enormt i de perioder der er messe.
Erlangen og Nürnberg, er næsten vokset sammen.
Transmarine har jeg besøgt, da jeg var på interzoo sidste gang, og den er bestemt ikke et sted jeg gider spilde tiden på igen.
De 2 andre kender jeg ikke.
Du skal have et CV nummer der indikerer noget med dyr.
Hvordan det sker i praksis, ved jeg ikke. Mange store firmaer uddeler fribilletter der deres kunder.
Nu har jeg været på interzoo en del gange, og det er faktisk rimeligt svært at spotte de nye ting der kommer, for området er bare enormt, og hallerne er ikke opdelt i emner. f.eks så kan et firma der laver hestedækner, vare placeret mellem et der laver fuglebure og hundemad og på den anden side et der sælger trimmemaskiner til hunde
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Mon ikke det ville ende i ret kaos? Alle vil jo være med.
Men der er noget i samme stil hvert år i en by der hedder Sindelfinden nede ved Stuttgart. Det er Claude Schuhmacher fra Aquaterra shop som står for det. Der er foredrag og en god del af de firmaer der lever ting til hobbyen er repæsenteret dernede. Men desværre for de fleste af jer er det på tysk. Det plejer at ligge omkring 1 december.
Carsten skrev:Mon ikke det ville ende i ret kaos? Alle vil jo være med.
Det kan jeg ikke se hvorfor det skulle ?
>
0
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Iøvrigt er der ikke specielt meget af interesse at kigge på. Med mindre man har en brændende interesse for import af diverse kineser akvarier og plast koraller.
Til december er der en messe for private i Sindelfinden. Et sted som ingen uden for tyskland kender, men det ligger nede ved Stuttgart.