Hejsa
Jeg er stadig absolut ny i faget.
Jeg har en lille flok eramit krebs,som pludselig er begyndt at kæmpe vel meget.
Så tænkte jeg ,sådan nogle vokser jo.og når de vokser så finder de bare et større hus og bo i.
Den mulighed har de jo ikke i et akvarie,hvad gør man så,anskaffer man sig bare nogle huse i forskellige størelser og smider derned.
Mvh
Dennis
Eramit Krebs
-
- Copepod
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9310 Vodskov
- kimtil
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Eramit Krebs
Det er lige det man gør...
- Dezon
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7400 Herning
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Herning
smut ned i søsterne Søstrene Grene eller en Ikea eller noget andet som sælger små ting til at pynte med de har sikker nogen, jeg købte en pose med ca 50stk i hos IKEA for 29kr og der er i mange størrelser
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Eller køb nogle snegle, så skal dine eremitter nok slå dem ihjel efterhånden som de får brug for et større hjem 

Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421
-
- Copepod
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9310 Vodskov
He he tak for jeres svar.
Hmmm ja for faen så får man også noget action i akvariet, jeg vil fluks købe nogle snegle he he .
Manglede nemlig lidt action før det gamle væltede ,men min ven på fyn mente jeg gik over grænsen da jeg ville købe en Mantis reje til min kæreste og ungernes klovne fisk akvarie hi hi hi hi .
Men man har jo kun det sjov man selv laver.
Forresten sidder jeg og ser et program over Viasat nature nu som handler om koralrev ,damn det er lærer rigt.
Og nu til sommer vil jeg sku ned og have dykker kursus i rødehavet he he ,det er monster flot
Hmmm ja for faen så får man også noget action i akvariet, jeg vil fluks købe nogle snegle he he .
Manglede nemlig lidt action før det gamle væltede ,men min ven på fyn mente jeg gik over grænsen da jeg ville købe en Mantis reje til min kæreste og ungernes klovne fisk akvarie hi hi hi hi .
Men man har jo kun det sjov man selv laver.
Forresten sidder jeg og ser et program over Viasat nature nu som handler om koralrev ,damn det er lærer rigt.
Og nu til sommer vil jeg sku ned og have dykker kursus i rødehavet he he ,det er monster flot