- Problemer med visning af billeder forventes endelig rettet idag.
- Ang hastighed og cache laves sidste rettelse også idag.
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg synes også at hastigheden er blevet ganske meget bedre end de sidste par dage.
Men tilgæld, er emails om pb først begyndt at komme dagen efter afsendelsen
- Billeder vist i tråde fra nu af skulle virke perfekt for de sidste som ikke kunne se dem.
- Hastighed optimeret og test af løsning på hvid skærm problemet(vi må se om den holder).
Carsten - Serveren er ikke min, men ingen problemer her. Hvis det fortsætter så sig til !
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Carsten - Mon ikke bare det er din pcer der holdte med at downloade alt muligt spam i baggrunden og der så nu er plads på linien til saltvand
En lille detalje jeg vil høre om kan lade sig gøre?
Når man læser en tråd. Så i den gamle udgave kunne man i toppen trykke "nye indlæg" I det nye her skal man trykke board index og derefter Vis nye indlæg.
Kan det lade sig gøre at Vis nye indlæg hele tiden kunne ses?
BS skrev:En lille detalje jeg vil høre om kan lade sig gøre?
Når man læser en tråd. Så i den gamle udgave kunne man i toppen trykke "nye indlæg" I det nye her skal man trykke board index og derefter Vis nye indlæg.
BS skrev:En lille detalje jeg vil høre om kan lade sig gøre?
Efter portalen er kommet online kan jeg se det jeg forespurgte er kommet med hvilket er TOP NICE!
Nu da vi er ved ønsker....
Så ved jeg ikke om det kun er mig der har det sådan, men jeg ville gerne have at de tråde jeg havde læst forsvandt fra listen over nye indlæg? Så slipper man for at skifte side. Det gjorde de heller ikke i det gamle.. Så det er ikke et mega problem
Ellers kan jeg også kun tilslutte mig at det køre fino her..
Musiker skrev:Nu da vi er ved ønsker....
Så ved jeg ikke om det kun er mig der har det sådan, men jeg ville gerne have at de tråde jeg havde læst forsvandt fra listen over nye indlæg? Så slipper man for at skifte side. Det gjorde de heller ikke i det gamle.. Så det er ikke et mega problem
Ellers kan jeg også kun tilslutte mig at det køre fino her..
/Henrik
Det synes jeg egentlig er en dårlig plan. For hvis man vil tilbage og læse noget i tråden igen uden der er svaret på den siden skal man ud i roden og lede efter tråden igen.
Jep - Jeg har tænkt at man ind imellem brugte det på den måde.. Jeg bruger dog også et par andre forum's hvor det virker på den anden måde - Jeg kan bedre lide at tråde jeg har læst forsvinder helt fra listen over ulæste.
Men som nævnt så er det i petitesse afdelingen og ikke værd at ændre hvis der er nogen som fortrækker at de ulæste bliver i listen over nye indlæg.