Fyns akvarie centrum har startet et show akvarium op og får koraller og fisk hjem på tirsdag, så tag der ind og virk ineresseret, for han er vist meget opsat på at starte salgsakvarier op..
Det ville jo være dejligt med en forhandler i odense. !
tror da vist os lige jeg skal et smut forbi derinde på tirsdag så....
synes så det lækkert han flytter ud til slåenhaven så er der sgu ikke særlig langt plus det er på vej hjem fra arbejde
Jeg har lige snakket med ham det er hans udstillingsakv. han får ting til i morgen og han viste ikke helt om han skulle sælge af de ting han får hjem da han har meget travlt i morgen.
man kunne jeg snakke med ham om han ikke nok kunne overveje det da der er stort tiltag med nye folk fra fyn som er ved at starte op kunne jo være det fik de sidste ud af starthullerne
jeg har gået 3 års skole i vollsmose og set lidt af hvert, politiet tør knap nok komme der ud uden armering..
7 år på indre nørrebro har givet mig tykkere hud..nu lever jeg i refugie laaaangt ude på landet!
heh, har gået 10 år i skole i Vollsmose... no probs så praktisk talt ikke meget til politi i armering. Kunne dog fornemme at det blev værre de sidste par år.
Men at være i parkerne var squ ikke altid lige sjovt om aftenen, men der var da mere roligt i haverne (slåenhaven bl.a.). Og så lige det faktum at vi havde 13 indbrud på 15 år
Men i dag... puha, det var nok det sidste sted i DK jeg ville bo
Har ikke rigtig noget mod vollsmose, men lejlighederne er meget brugt og ulækre hvis du spørger mig.. Bor ca 4 Km. fra vollsmose. Kan se det fra min baghave
Slåenhaven ligger et stykke væk fra parkerne....det er lav rækkehusbebyggelse. Slåenhaven er ikke hvad man normalt forstår ved Vollsmose, jeg har aldrig hørt om problemer eller uro der.
I øvrigt er det absolut ikke noget problem at færdes i Vollsmose normalt. Det er værre i centrum om aftenen.
ja kan kun sige jeg har boet på noegt der hedder biskorupvej hele mit liv næsten som ligger lige ved siden af birkeparken (vollsmose) og ja man har set og hørt mange ting igennem tiden men mener KLART i dag er det overhovedet ikke så slemt som det var for en del år tilbage. Tør klart at gå en tur derover os her om aftenen synes det er noget pjat folk ikke kan lide vollsmose fordi de har hørt så meget. Hvis man ser anderledes på det er ude foran Arkaden i Odense er det, det farligeste sted i hele danmark (efter hvad undersøgelser siger) og det fraholder jo ikke folk far at -gå i byen. Synes bestemt det er fedt han flytter derud så der kan komme mere gang i det derude med fornuftige forretninger.
ang om det er mange indbrud i slåenhaven eller ej kan diskuteres for har flere kamerater der har boet der nogen af dem har aldrig haft indburd, mens andre har haft mange. Hjemme ved den gamle der har været indbrud 1 gang og det var en narkoman der skulle have lidt (rendte kun med fjernbetjeningen til tv'et og videoen) så alt i alt synes jeg ikke vollsmose er noget slemt sted. Folk skulle tvært i mod prøve at komme en tur derover og se de dejlige områder der er derude.
bare min mening
Kan lige sige jeg er vokset op på kildegårdsvej, brugte nærmest al min tid i børnebyen hehe
Ja jeg var inde hos Ib, da jeg var der var der intet i andet end plast koraller og 1 sølle xenia, men han fortalte at han ville få fisk og koraller lidt senere
Kan lige sige jeg er vokset op på kildegårdsvej, brugte nærmest al min tid i børnebyen hehe
det er slet ikke et slemt sted som alle tror
Ja jeg var inde hos Ib, da jeg var der var der intet i andet end plast koraller og 1 sølle xenia, men han fortalte at han ville få fisk og koraller lidt senere