Det har han ifølge denne tråd: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=12496spdiving skrev:Hold da kæft nogle piv skarpe billeder Hougaard har du fåert nyt kamera eller har du bare fået pusede brillerne.
Super flot arbejde Hougaard.
Steen
Den går også kun fordi det er på sjælland, der er ingen selektion - hvilket jo forklarer en delAnders månsson skrev:det er for vildt hvor grimme de er de tudsefisk!
På billledet hvor arten thomas og mads i fælleskab jager byttet ned i akvariet fra kasse. Prøv at se hvor Mads camuflere sig bag et sirligt smil trods sveddråberne der havler af ham...
Utroligt som naturen finder en vej for selv de underligste skabninger her på jorden![]()
Tør godt vædde en strå-hat på at det meste af det der kom hjem desværre bliv solgt den samme dag. Der er ingen tvivl om at det bedste ville være en karantæne periode, men når de kære med-akvarister nærmest står oven på hinanden for at købe koraller og fisk mm inden de overhovedet er pakket ud, tja så beder folk jo selv om det.joekill skrev:Hvor ser meget af det dog sørgeligt ud !! Vil gætte på at visse af de fisk ikke overlever den første uge.
Så mit råd er vent til de har gået i forretningen noget tid og er begyndt at ta' på i vægt og deres sår er helet ...
Tålmodighed er vigtig. Ikke mindst for pengepungen
Selvfølgelig anbefaler jeg da ikke nogen som helst at skynde sig. Det troede jeg også du vidste. Jeg har aldrig (hverken i butikken, her eller noget andet sted) givet udtryk for, at det ikke er en fordel med god tålmodighed, jeg har endda i min foregående besked i denne tråd netop skrevet, at det kan være en fordel at vente.Lord Mike skrev:Mads:
Jeg er skam godt klar over at du ikke har tålmodighed mht koraller, da du jo gerne vil vise dit flotte akvarie frem hurtigst muligt uden at have tålmodighedOg fred være med det.
Men vil det så sige at du også anbefaler dine kunder i Klovnfisken ikke at have tålmodighed mht at akvariet skal indkøres mm, og derimod om at de bare skal tilsætte alt muligt i deres akvarie uden at akvariet er klar til dette. Hvis ja, så kan det kun være for at få penge i kassen og så er jeg færdig med at anbefale Klovnfisken til andre.
Dog skal det lige siges at jeg altid kun har haft gode oplevelser og råd i Klovnfisken.
Jeg synes ikke det er vildledende at sige, det er en fordel med god tålmodighed, men at det er muligt at få et flot akvarium ud af det uden, hvis man i forvejen har tjek på at rode med koralrevsakvarier.Lord Mike skrev:Mads jeg syntes bare lidt at fornemme det modsatte på din kommentar tidligere. Og for en god ordens skyld har jeg da heller ikke hørt dig sige andet i butikken.
Men hvis en nybegynder ser din besked med at man godt kan få et flot akvarie uden tålmodighed, ja så kan det hurtigt gå galt for den nye saltvandsakvarist.
Men som medarbejder i Klovnfisken, kan du så svare mig på hvorfor man ikke har nogen karantæne periode på fisk når de ankommer til Klovnfisken?
Ved ikke helt hvor du har det fra, i hvertfald ikke fra mig da jeg aldrig har sagt at det er vildtledende med tålmodighed, faktisk tværtimodmads-fisk skrev:Jeg synes ikke det er vildledende at sige, det er en fordel med god tålmodighed.