Har lidt problemer med at forstå Pay Pal og har derfor brug for lidt hjælp
Har handlet og betalt fra min bankkonto til paypal, hvor pengene er indbetalt til en forhandler.
Pga fejl ved ordrebestilling refundrer forhandleren det indbetalte beløb, men hvor ser jeg dette tilbagebetalte beløb - min konto hos Pay Pal er i 0
( har modtaget bekræftelse fra Pay Pal på, at beløbet er refunderet., så den burde da vise et overskud på det tilbagebetalte beløb ikke sandt
Vil beløbet eventuelt blive indbetalt på min danske konto?? og er det derfor, PP kontoen er i 0?
Håber nogen kan gøre mig klogere
jerslev
Hjælp til Pay Pal systemet
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 6950
Hjælp til Pay Pal systemet
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
- Moke
- Eremit krebs
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Nu har jeg aldrig prøvet en tilbagebetaling.
Men der er et sted hvor du kan se bevægelser på kontoen.
Hvis du kigger nede under skemaet med din paypla balance, er der 3 links til "Account History"...
Der kan du se all aktivitet på kontoen over de sidste 30 dage.
Har forhandleren evt. refunderet beløbet, inden at paypal har trukket pengene ??
Men der er et sted hvor du kan se bevægelser på kontoen.
Hvis du kigger nede under skemaet med din paypla balance, er der 3 links til "Account History"...
Der kan du se all aktivitet på kontoen over de sidste 30 dage.
Har forhandleren evt. refunderet beløbet, inden at paypal har trukket pengene ??