Skal lige have øvet mig lidt mere på at tage akvariebilleder...
Akvariet har nu kørt i ca. 4-5mdr. så vidt jeg husker, kan ikke huske hvornår jeg præcis startede det op.
Indhold af Fisk, bløddyr m.m. er pt:
Rørorm fra Grækenland
Eremitkrebs Calcinus elegans (25 stk)
Lima scabra (Musling)
Pictichromis paccagnellae (Lilla og Gul)
Centropyge bispinosa (Dværgkejser)
Linckia laevigata (Blå Søstjerne)
32655 stk røde planarie!!! (Scooter Blenny er på vej)
Er ved at have en god slat koraller i, dog slet ikke i nærheden af hvad der skal i, mhs. til fisk, vil jeg hellere vente lidt med at finde de fisk jeg vil have.

Fullshot!

En rigtig flot alge, den skulle dog kunne bredde sig helt vildt, lige nu har jeg kontrol over den.

Ricordea sp. 02

Euphyllia glabrescens, Rørorm fra Middelhavet, nogle ukendte skiver samt en af de 25 Eremitkrebs.

Kenyatree, Montipora foliosa og Euphyllia paraancora.

Polypper og Ricordea sp. 02 - Sidstenævnte laver rigtig mange aflæggere! Er købt hos Carsten.

Muligvis en Stichodactyla mertensii - Vokser som bare f.
Nogen der helt præcis kender dens navn?

Lidt Polypper

Pictichromis paccagnellae - Også kendt som "Marianne" pga. dens 80'er farver! Æder ALT hvad der fodres med! Om den så skal svømme dårligt 2 dage efter, så skal det ned!

Min Blå Palet Kirug - Afgået ved døden i dag.
Kom sig aldrig rigtigt efter en omgang hvide pletter, selvom jeg har kørt med kraftig UV. Den spiste godt, faktisk RIGTIG godt. Den blev bare tyndere og tyndere.

Her kan det rigtig sees.

Akvariet står i et hjørne, og kan derfor sees fra 2 sider, derfor har jeg valgt en stensætning som ville passe godt fra begge sider.
Er det lykkeds?

Lima scabra - Endelig fandt Muslingen og mig en plads vi kunne enes om! Efter MANGE forsøg hvor den kravlede ind i det baggerste hjørne i akvariet, fandt vi denne dejlige plads, med udsigt over hele vores stue og køkken!

Natbelysning - Jeg har selv monteret 3 spots fra IKEA med blå GUI-10 LED spots, det giver en meget ensartet belysning