Ved godt at der sandsynligvis ikke gør, men man skal jo spørge. Syntes de er mege fede. Altid dem jeg søger når jeg dykker

De vokser da ikke efter størrelsen?! Fisk kan blive deforme og vokse underligt pga. størrelsen, men det er også det... Så vil ikke anbefale at man prøver det! Vil heller ikke anbefale at man bevidst holder den i en dårlig foderstand for at den ikke skal vokse særlig hurtigt, det vil dog helt sikkert virke, selvom den garenteret vil mistrives...De vokser efter forholdene og after hvordan du fodre den, nøjes med at gi den mad 1 gang om ugen, det er rigeligt
Det er for at sige det lige ud noget slemt vrøvl!!Erik N skrev: De vokser efter forholdene og after hvordan du fodre den, nøjes med at gi den mad 1 gang om ugen, det er rigeligt
IKKE lige mine ord. du ville vel heller ikke putte delfin i 2*1 meter akvarie og tænke den har det sku nok godt for den trives da !så er det dyrplageri at have alle fisk da de i naturen har flere kilometer at svømme i,, kan man se fisken trives kan jeg ikke se noget problem..