Hvor mange Watt T5 Blue reef rør skal man have ??
er det bare at gå efter max (80w) eller bliver det for blå ??
Akvariet er et 550L hjørne akvarie
Blå rør ???
- Sørensen
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Nordjylland - Gandrup
Blå rør ???
Mvh Martin Sørensen
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Der skal selvfølgelig være en ballance i det blå lys, der passer til din smag, hvilket også afhænger af din HQI-pæres farve. Umiddelbart vil 80 W. blåt T5 ikke lyde som for meget, men kan du virkelig få plads til et et 80 w. over en 550 l. hjørnebalje?
Umiddelbart ville jeg tro, at du skulle købe en dobbelt kontroller med 39 eller 54 W. hvilke begge hænger parallelt med frontruden.
Umiddelbart ville jeg tro, at du skulle købe en dobbelt kontroller med 39 eller 54 W. hvilke begge hænger parallelt med frontruden.
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
- Sørensen
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Nordjylland - Gandrup
En dobbel med 2 blå eller 1 blå og en 15K hvid marine i 39 W ???mads-fisk skrev:Der skal selvfølgelig være en ballance i det blå lys, der passer til din smag, hvilket også afhænger af din HQI-pæres farve. Umiddelbart vil 80 W. blåt T5 ikke lyde som for meget, men kan du virkelig få plads til et et 80 w. over en 550 l. hjørnebalje?
Mvh Martin Sørensen
- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Jeg ville vælge 2 blå.Sørensen skrev:En dobbel med 2 blå eller 1 blå og en 15K hvid marine i 39 W ???mads-fisk skrev:Der skal selvfølgelig være en ballance i det blå lys, der passer til din smag, hvilket også afhænger af din HQI-pæres farve. Umiddelbart vil 80 W. blåt T5 ikke lyde som for meget, men kan du virkelig få plads til et et 80 w. over en 550 l. hjørnebalje?
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK