Er der nogen der har oplevet at få noget andet end det de har bestilt fra Korallen.dk ??
Jeg har nemlig modtaget en pakke fra dem, og glædede mig sådan til at åbne den, men fandt noget andet end det jeg havde bestilt
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI
Jeg havde bestilt noget foder, det fik jeg.
Men jeg havde bestilt noget Aqua medic reef construct, og fik noget tunze coral fix.
Det er i bund og grund samme type produkt, men prisen er bare forskellig, og jeg havde ellers så gode erfaringer med AM's produkt.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI
Hmmm, det kan være at jeg skal prøve det alligevel.
Det kan jo godt være at det faktisk er bedre.
Men synes stadig det er lidt surt, tænk hvis det var noget andet der var blevet byttet rundt, det kunne jo hurtig ende galt.
Niels C. Christensen
da jeg har lovet mig selv og andre ikkr fare i flint over korallen da sagsanlæg åbentbart blover truet med vil jeg nøjes med denne besked og så ved folk hva jeg mener med det!!
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096 BOYU L200 KØLER
Sorry, er lidt irriteret, men det er måske også¨lidt berettiget, når
1. Pengene ER blevet trukket for 5 uger siden.
2. De har ikke svaret på mine sidste 2 mails.
Er sku ked af at sige det, men man begynder da at overveje om man skal drage forbrugerstyrelsen ind i det. Havde de så bare haft et telefon nummer på deres hjemmeside, så man kunne ringe til dem... men kan ikke finde det nogen steder, kan i?