PoulD skrev:@ Hr. Jørgensen: Det her er selvfølgelig rimelig banalt, men det ku' jo være . . . Du har vel opdateret firmwaren i dine lamper til seneste version?
PS: Hva' skal Yoda iøvrigt også med LED lamper, har du ikke et lyssværd?
De var opdateret inden jeg gik i gang

Lyssværdet er fænomenalt til stjernekrige... Men i saltvandsakvarier levere de ikke høje nok PAR værdier
pederrevnørd skrev:PoulD skrev:@ Hr. Jørgensen: Det her er selvfølgelig rimelig banalt, men det ku' jo være . . . Du har vel opdateret firmwaren i dine lamper til seneste version?
PS: Hva' skal Yoda iøvrigt også med LED lamper, har du ikke et lyssværd?
HI Obi Wan,
Yoda er på arbejde lige nu - og sikkert træt
Her en tråd som nok hjælper dig
http://www.reefcentral.com/forums/showt ... ?t=2205339
I mellemtiden kan jeg da komme med en mindre advarsel til dem som køber de nye linser.
Pas på lysstyrken
Mine sps, også dem lige under lamperne står fint.
Men en Echinopora som "er limet" 2 cm over bundlaget - dvs ca 85 cm under lamperne, er gået fra fin lysegrøn til gråhvid, i dens grundfarve. Det er en såkaldt meteor shower...us fis, mens dens orangerøde hoveder er stadig smukke endnu.
Såååååå, linserne virker altså.
Chewbacca out

Så kom han hjem fra job

Fik styr på det igår... Måtte tage strømmen fra dem og derefter sætte strøm til en af dem og derved resette factory settings gennem usb... Derefter det samme med den anden lampe. Hvis der var strøm på begge lamper og kun den ene lampe var tilsluttet en pc med usb, så kunne den ikke finde nogle lamper, men slukkede jeg strømmen på den ''trådløse'' så kunne jeg...
Efter at have resettet dem, så kunne jeg dog stadig kun se en lampe, men efter en smøgs tid så fandt den den sidste lampe alligevel... Så problemet er løst, men præcist hvorfor, der må jeg være svar skyldig
Men der går lige lidt inden jeg forsøger mig med deres Beta bæ software igen