Vortech vs Tunze

Forum for nye som gamle produkter samt beskrivelser og anmeldelser her af.
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Re: Vortech vs Tunze

Indlæg af amddurin »

PoulD skrev:Øh, har jeg misforstået noget? Jeg har nogle Tunze 6055 og en 7096 på vej til mit kommende 360L. Så vidt jeg kunnet læse mig til, kan den controller da også køre nightmode (styret af lamperne via en fotocelle). Den skulle også kunne lave f.eks. en ugentlig storm med fuld skrald på alle pumper. Og den skulle også have, så vidt jeg kan se, en autotunings mode der automatisk skulle kunne finde akvariet bølge resonans, hvsi pumperne er placeret i hver sin ende (også hvis der bruges en bølgebox).

Håber ikke jeg har valgt forkert

//poul
Den skulle da være go' nok...
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Brugeravatar
JaizEdelmann
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
13
Postnummer: 4171 Glumsø
Saltvand siden?: 2011

Indlæg af JaizEdelmann »

Hej Peder, jeg køre selv med tunze og afventer og få mine mp40wes, så jeg kan da give dig en update når jeg for dem herhjem, men tvivler stærkt på du kommer til at bemærke den ekstra "larm" når du har et teknik rum ligesom mig selv hvor det hele er gemt fint væk
Brugeravatar
JaizEdelmann
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
13
Postnummer: 4171 Glumsø
Saltvand siden?: 2011

Indlæg af JaizEdelmann »

amddurin skrev:
PoulD skrev:Øh, har jeg misforstået noget? Jeg har nogle Tunze 6055 og en 7096 på vej til mit kommende 360L. Så vidt jeg kunnet læse mig til, kan den controller da også køre nightmode (styret af lamperne via en fotocelle). Den skulle også kunne lave f.eks. en ugentlig storm med fuld skrald på alle pumper. Og den skulle også have, så vidt jeg kan se, en autotunings mode der automatisk skulle kunne finde akvariet bølge resonans, hvsi pumperne er placeret i hver sin ende (også hvis der bruges en bølgebox).

Håber ikke jeg har valgt forkert

//poul
Den skulle da være go' nok...
Det har den også.

han fortæller lidt om 7096'eren
Besvar

Tilbage til "Produktgennemgang"