ja det ville jeg også gerne lars, men har en aquabee 2000/1 liggende inde bag stenopsætningen til højre og der sidder et rør på med div.t stykker som så køre over i modsatte side, så det er for at skjule det rør der ikke kan blive en åbning på midten.....Meen jeg ville nok følge din oprindelige ide med to adskilte opbygninger. Så mit forslag er at du laver en åbning, sådan ca. forskudt 20 cm. fra centrum mod højre, hvor der ikke er sten.
ja det grønne alger jeg kun havde på en sten er forsvundet helt, men min fosfat er også kommet ned på 0, men mit sand er stadig lidt brunt så derfor søger jeg også nogle cerit snegle.Se ud til at dit algeproblem er ved at være gået over, begynder at se rigtig godt ud
det ved jeg ikke mads!Også en fin bispinosus. Er den fra Tyskland?
okay så må vi bare vente og se tiden lidt an, og se om der er noget der tager skade, eller får kattende den bareDet er også sjælden at en dværgkejser direkte spiser af korallen, men de går og nipper til dem, formentligt finder de nogle små ting der er spiselige.
Det er desværre ofte nok til at korallen ikke folder polypperne ud, og med tiden kan korallen dø af sult af det.
Som Carsten også siger, så er det sjældent de direkte flår et stykke af, men mange har dog alligevel oplevet at korallerne står flottere når dværgkejserne er kommet ud af akvariet, fordi korallerne irriteres af dværgkejserne når de hele tiden piller ved polypperne.muldfred skrev:okay så må vi bare vente og se tiden lidt an, og se om der er noget der tager skade, eller får kattende den bareDet er også sjælden at en dværgkejser direkte spiser af korallen, men de går og nipper til dem, formentligt finder de nogle små ting der er spiselige.
Det er desværre ofte nok til at korallen ikke folder polypperne ud, og med tiden kan korallen dø af sult af det.