De sværeste
koraller er lidt euphylia , ellers skiver læder osv som tåler fiskenes nipnap! Lidt diacanthus , et par pincetter, en centrophyge bisp , lidt gylter , tre kirurger , lidt
anthias, en dannebrog reje, lidt krabber , lidt sandsøstjerner , nadarius
snegle! Kina led, octo regal 200-int
skummer, de nye 300 gyre, tec 4 kanals dosering til de tre hellige og
vsv fra AF! Dosere pt 4 ml dagligt . Tunze osmolstor. 300 w varmelegeme . Eneste problem pt er min hvidbrystet er Max ond ved min palet, og den kom enda i til sidst! Paletten har overlevet ALT og overlever også dette! Den kommer kun ud fra sin hule ved spisetid og ellers ikke. Vil på senere tidspunkt have
alger i sumpen blot pga pods . Har bestilt en navacus
kejser , to hvis de er juv og en centrophyge multicollor! Jeg har haft begge arter flere gange og er glad for temparemet og farver i deres skind! Hvis den fucking hvidbrystet ikke stopper dens terror, køber jeg tre paletter og plumper i. Så skruer vi of for vandskifte ( som pt er 50 liter om ugen ) og
vsv bliver doseret hårdt! Jeg vil have en flok kardinal
rejer som også kan lide at pudse fiskene , og lidt flere dannebrog
rejer også! Jeg fodre pt med 2 Frost terninger og vælger imellem myssis, krill og artemia, i samme fodring kommer der lidt grøntflager fra Ocean nutrition med i , senere på dagen smider jeg en foderklemme i baljen med enten scambireje eller kammusling kød eller frisk blåmusling på. En gang om ugen noritang! Det spiller godt og fiskene er tykke over nakken ! Håber jeg kan holde gejsten med vandskifte . Det betyder altså meget for baljerne i det store hele, også selvom man som jeg ikke har de helt store udfordrende
sps stiklinger! Senere hen på vinteren smider jeg lidt nemme
sps staghorn osv i , også må vi se om der er andet! Fiskehandleren stempler ud! Tak, mvh Dan