HOLD NU KÆFT! - og fortæl om jeres akvarier...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
10
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: HOLD NU KÆFT! - og fortæl om jeres akvarier...

Indlæg af Anden »

Da mit iq 5 ik har sin egen tråd tænker jeg at poste en lille opdate her i denne tråd hvor de første foto også ligger.
Vedhæftede filer
Nu med håralger for at booste pods og andet småt liv som spegitti orme, og nu er små dyr høstet så nu kan alger fjernes igen.
Nu med håralger for at booste pods og andet småt liv som spegitti orme, og nu er små dyr høstet så nu kan alger fjernes igen.
26-4-2016
26-4-2016
Sort mangrove de tåler lav fugtighed og ik som rød mangrove der kræver høj fugtighed, så sort kan stå frit over akvariet.
Sort mangrove de tåler lav fugtighed og ik som rød mangrove der kræver høj fugtighed, så sort kan stå frit over akvariet.
Rock flower anemone
Rock flower anemone
Hof monti
Hof monti
Jedi mind trick og teal cane
Jedi mind trick og teal cane
image.jpg
Billede
Flem1
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
12
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Flem1 »

Mit akvarie huser både lps og sps. Er ok tilfreds med sammensætningen,men jeg løber altid ind i et problem med pladsmangel, da jeg ikke kan tåle at se en flot koral ; ) er derfor også i gang med at udskifte enkelte koraller der ikke er farvestrålende nok. Venter i øjeblikket på at modtage en supermand scolymia ; )
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
11
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af Mic4700 »

Flem1 skrev:Mit akvarie huser både lps og sps. Er ok tilfreds med sammensætningen,men jeg løber altid ind i et problem med pladsmangel, da jeg ikke kan tåle at se en flot koral ; ) er derfor også i gang med at udskifte enkelte koraller der ikke er farvestrålende nok. Venter i øjeblikket på at modtage en supermand scolymia ; )
Super Flot lps domineret balje. :W
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"