ja det ville være surt med så en lampe liggende i vandet når man kommer hjem fra en lang dag på arbejdet

også glæder jeg mig bare til det kommer helt op og køre og jeg kan smide nogle koraller i

Det kan jeg da godt forstå, at du gørNicki Henriksen skrev:ja de er rigtig flotte og har gået sammen længe så glæder mig til de skal svømme rundt i mit akvarie![]()
ja det ville være surt med så en lampe liggende i vandet når man kommer hjem fra en lang dag på arbejdetså det skal sku laves ordenlig
![]()
også glæder jeg mig bare til det kommer helt op og køre og jeg kan smide nogle koraller i![]()
Jeg håber Moby får dem i starten af næste uge, Polakkerne havde sendt os wireophæng selvom vi havde bestilt deres spiderstativer.Marco R skrev:Uha hvor er den da niceTillykke med den.
Hvornår får du stativet?
Jeg glæder mig også helt vildt til af få dem op. og ja de er steget, jeg har givet 12300,- ialt for Master + Slave, 2x spiderstativ og kabel til a forbinde dem, idag koster bare lamper næsten 2000,- mereclasen skrev:Damn den ser nice ud! Glæder mig til at få skrabet sammen til dem også. Skulle nok havde slået til da der var tilbud, da jeg kan se at priserne er steget. Du har noget at se frem til de, skulle være fantastiske. "Expect coral growth" Hvor meget løb det dig op i kr og ører. Kender du noget til de jubilæumsmodeller der er kommet med 5 watts cree led?
Jeg har købt en master + slave, mit akvarie er 120x50x60cm lxbxhHan$en skrev:Uh, lækkert
Ser jeg syner, eller har du købt 2 moduler? I så fald Master + Slave?
Jamen min gode mand. Du kan da ikke komme med sådan en herlig nyhed uden billederNicki Henriksen skrev:Så blev der tilført en A. Leucosternon + en P. Imperator
og de andre fisk tog pænt imod dem
Lyder super. Det vil jeg se frem tilNicki Henriksen skrev:De må komme imorgen..
Så prøver jeg lige a smide den ene LED over
så man kan se lidt forskel, overvejer a tage ud i decocean imorgen og kigge!
Nicki Henriksen skrev:ved ikke om man kan se det på billederne men der er meget mere knald på LED'en end 250w HQI'en
Der sidder en LED over den ene side og HQI i den anden.
skal lige have lavet resten af billederne mindre..
HejNicki Henriksen skrev:Sorry billedkvaliteten er taget med en skod Iphone, må have mig et ordenlig kamera
det er iøvrigt kun 2 dioder som lyser det op om natten ( billederne her)smukfisk skrev:HejNicki Henriksen skrev:Sorry billedkvaliteten er taget med en skod Iphone, må have mig et ordenlig kamera
Det ser da godt ud. kunne du ikke engang tage et billede af det om aften når det er lidt mørk, kunne godt tænk mig at se lyset.
Nicki Henriksen skrev:Igen Iphone kameraet er så dårlig det kan ikke fange farven overhoved, det er mere lilla/blå når man ser det LIVEdet er iøvrigt kun 2 dioder som lyser det op om natten ( billederne her)smukfisk skrev:HejNicki Henriksen skrev:Sorry billedkvaliteten er taget med en skod Iphone, må have mig et ordenlig kamera
Det ser da godt ud. kunne du ikke engang tage et billede af det om aften når det er lidt mørk, kunne godt tænk mig at se lyset.
Hvor meget svare de cirka til?Nicki Henriksen skrev:så 2x160 men de skulle jo så svare til en hel del mere
Det er det vildt. Nice at det kun bruger 160w, og svare til 400w, lenge leve teknologienNicki Henriksen skrev:De skulle faktisk være oppe omkring 400 w HQIerne mener jeg a have hørt og Sys a kunne se de er en del kraftigere end min gamle 250w så der er nok noget om snakken