Selvfølig holder jeg øje med at de ikke går amok i den.
Hansen selv tak. Men hvor fanden vil du have den tror næppe du kan klemme den ned i den lille kop salt du har...

Steen
tjoo, måske - det må du diskutere med Steen. I dit 54 liters kommer den nok til at virke en anelse dominerendeHan$en skrev:Må jeg sp ikke låne den lidt også?Olsen skrev:Klovne har det jo med pludselig at gå i anemoner efter ikke at have ville kende til dem i længere tid, så du må fortsat gerne holde øje.
Tror nu også der går en del uger før jeg er klar til modtagelse, så det bliver først i 2011![]()
Tak for sidst
AndersNT skrev:Jeg vil have et akvarie igen
peder skrev:Glæd dig, det er fedt "legetøj!!
J. Andersen skrev:Har selv 3 stk. fra moby SUPER FEDE LAMPER, dem jeg har er 160w med fede er de sku i har noget at glæde jer til
Han må jo klare å få til en rigelig kvantumsrabatt denne gang,steen ved Mobys viderebestilling fra produsent av såååå mange lamperspdiving skrev:peder skrev:Glæd dig, det er fedt "legetøj!!J. Andersen skrev:Har selv 3 stk. fra moby SUPER FEDE LAMPER, dem jeg har er 160w med fede er de sku i har noget at glæde jer til
Ja det bliver sgu rigtig fedt at se hav de kan og om de virklig kan dække mit akvarie.
Jeg har lige snakket med Moby og lamperne bliver bestildt på Torsdag. Så håber jeg bare de er hurigtige til at skruge dem sammen..![]()
![]()
![]()
steen