Det er fint med konstruktion kritik, men jeg har da lige et par kommentarer, så here goes:
De LEDs som der er fundet frem til er Cree XR-E LEDs WG Q5 og D5 15. Dvs de kraftigste royal blues og de næstkraftigste hvide (der findes nogle R2 som er bedre). Linket er for at vise boarded frem, den "runde stjerne". Der bliver selvfølgelig monteret de rigtige LEDs på. Jeg har fået de præcise BIN-numre, så der burde ikke være problemer der.
Driverne jeg linkede til var bare en service. Jeg er udmærket klar over, at de "falder" til 20V hvis man kører dem ved 1000mA. Men hvis du har fx et 50L nano, så kan 16 LEDs ved 700mA måske være at foretrække, da de giver mindre varme, længere holdbarhed og måske bedre belysning (da der ikke vil være dark-spots), hvorfor nogle af de drivere som jeg linker til kan være anvendelige (og så er de jo billige).
Som du nok også kan se, at har "vi" (læs dennisJ) også fundet frem til Mean Well 60-48D til ret billige penge, så jeg synes da, at det går fremad.
En sidste ting. Kontakten er faktisk ret god. Adam som jeg kommunikerer med, svarer flere gange dagligt, og LEDIKO er en afdeling under ETG (eller hvad de nu hedder) som bruges i stor stil i USA til, hvorfor jeg er ret sikker på, at vi har med kompetente mennesker at gøre.
Det skal åbenbart være en smule besværlig, men vi må da håbe, at alt dette kun skal gøres én gang