Lyder sgu som noget jeg skal i krig med efter nytår

Så den godt dernede hos flemming de så bare super godt ud, sjældent og se dem i så super stand hos forhandlere eller det kan jeg så efterhånden forstå at det er standart hos flemming, og lækkert hvis det er en str mediumronny.w skrev:Også her. men jeg måtte jo ikke købe din dengangså jeg blev nødtil selv og bestille en i en ordenlig størrelse Igennem aquastyle
Ja vildt lækker fisk. En af mine ynglings fisk faktisk. Nu skal vi bare bare gjort den håndtam ala min vlamingiLord Mike skrev:Dejlig fisk, tillykke med den Ronny. En fisk som pryder et hvert akvarie hvor der er plads til den
Det skal nok gå hurtig, min blev håndtam på unger 14 dage.ronny.w skrev:Ja vildt lækker fisk. En af mine ynglings fisk faktisk. Nu skal vi bare bare gjort den håndtam ala min vlamingiLord Mike skrev:Dejlig fisk, tillykke med den Ronny. En fisk som pryder et hvert akvarie hvor der er plads til den
ronny.w skrev:Du vil sgu da ikke sige at du tager turen herover uden at give et kald.
Yup så kan du også lige få noget svamp med tilbage ( det lyder helt forkert ) HAHAHAHThue skrev:ronny.w skrev:Du vil sgu da ikke sige at du tager turen herover uden at give et kald.
Sorry havde desværre rigtig travlt den dag, ville ellers rigtig gerne have set din balje og den lille sohalSå det må jeg have tilgode næste gang jeg skal der over
HAHA mit eneste problem er hvis jeg lukker af, så sidder jeg tilbage med etKirling skrev:Skal du ikke snart ha bygget den væg færdig??? du sidder jo bare der hjemme alligevel!!!
køler min venronny.w skrev:HAHA mit eneste problem er hvis jeg lukker af, så sidder jeg tilbage med etKirling skrev:Skal du ikke snart ha bygget den væg færdig??? du sidder jo bare der hjemme alligevel!!!
ret så stor varme problem, da jeg har fået mere lys henover.
Det har desværre resulteret i at min temp. stiger til 28,6 - 29 grader.
Så jeg kan ikke lukke mere af pt.
Troede ellers en pilot som dig havede røven fuld af penge..ronny.w skrev:Som om 4000-5000 kr. hver 3 mdr. ikke er nok på strøm.
Jeg har ønsket mig et atomkraftværk i julegave
Der er 3Nielsen'sbilplejeAalborg skrev:
det eneste jeg ikk kan lide er dine to pumper man kan se ...de burde kunne gemmes i sådan en lille nano
Det er ikke planen lige pt at lave fragmenter, men vi ved jo også at store koraller har det med at knække når de skal flyttesNielsen'sbilplejeAalborg skrev:nå ok ja det gør da ikk sagen bedere ..hæ hæ hæhæææææ
men super flot balje ellers![]()
laver du frakmenter af noget til salg eller ?