Lille Update.
Alt ser ud til at have det godt.
Min Mata (kirurg) har ikke pletter mere
Så I erfarne havde ret i at jeg liiiige skulle lade være med at gå i panik. Nu må vi se om det vender forstærket tilbage i løbet af en "ich's" cyklus.... ? Hope NOT.
Har jo været til hygge/nørde komsammen hos Flemse i søndags

Det var fedt. Altid en fornøjelse at se andres setup og dele erfaringer med jer andre ansigt til ansigt. Jeg kan jo kun blive klogere af det. Tak for kaf, kage og kig Flemse.
Et par stykker af os talte om zoa's da jeg er VILD med dem. I den forbindelse vil jeg gerne have jeres bud på hvad denne Sunny D skal koste pr. Hoved? Nogle af de priser der fløj hen over bordet overraskede mig ret meget.
Har fået lidt forskellige zoa's i baljen, er spændt til at se hvad de udvikler sig til farvemæssigt. Er der nogle der har et bud på hvad denne hedder?
Og denne?
Her er lige et par total
Nu skrev jeg det hele bare køre, det er jo løgn.... Denne stag acro mangler et eller andet spor stof, jeg ved ikke hvilket???? Har sendt en vandprøve afsted til Triton og jeg vil vædde på at der mangler et eller andet i vandet! Jeg har jo ikke lavet vandskifte siden opstart ( maj 2015) så et af de mere flygtige sporstoffer der ikke er i de 3 baser må være brugt op...
Den har sit væv, men farven ( dyb grøn m lidt blå) forsvinder stille og roligt ud af vævet....
Har i nogle bud på hvad det kan være den mangler?
Charlices vokser stille og roligt
Og også denne
Go dag derude.
Ps. Æble fotos.......