Jeg kan kun give Dan retTykki skrev:Ja der er smæk på farverne! Det er et smukt akvarie

Jeg kan kun give Dan retTykki skrev:Ja der er smæk på farverne! Det er et smukt akvarie
Ja ATI Essentials ProTykki skrev:Er det stadigvæk Balling ?
Ja, begge mine muslinger ligger på bunden - jeg har haft dem et par år…tim_rn skrev:Satme en åben musling det der! (billedet fra siden inden)
Ligger den direkte på sandet?
Ja jeg er også ret vild med dem: Bouncing Kittles mushroom med grøn bund, pink prikker og turkis bobler på størrelse med vindruerchristiantt skrev:Hvor er den bare vild den skive med boblerne på bunden!!
Det er skiver: Bouncing Kittles mushroom.Anders månsson skrev:Den lyserøde Lps i ca midt på sandet, er det en Cyrina?
hvordan har du lavet og med hvad malet din top afskærming?
Det er en HeliofungiaDan89 skrev:Flot flot flot !
Hvad er det for en den helt til højre der ligner en tyk torch ?
Toppen er bygget af hvidmalet plader fra HTH.Engelquist skrev:Anders månsson skrev: hvordan har du lavet og med hvad malet din top afskærming?
Det er HTH’s standard hvidlakeret panelplader.Anders månsson skrev:imponerende at de bare er plader fra hth. hvilken maling har du brugt? er beslagende coated eller plastik?
Næ… de opdrættede kom som ungfisk og nu har de fået hår på brystet, hvilket nok er grunden…tim_rn skrev:Slet intet der er ændret? Ny fisk, omrokering af scape, ny foder/mere eller mindre foder?
Kirurg pubertet måske?
6-7 cmTykki skrev:Hvor store er de Bo?