Koraller fra Aquastyle
- Per A
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Hvidovre
Svaret er NEJ!
men
Jeg er èn af tre der har delt 2 kasser, det var ikke mig der havde den direkte kontakt, og derfor ikke mig der henvendte mig til Flemming. Men det er da fuldstændigt det samme, at én af os henvender sig med samme problem.
Listen der skulle beskrive hvad der SKULLE være i kassen svarede heller ikke til indholdet, så det var nok praktikanten der havde pakket kassen
Summa summarum ingen erstatning for at proppe 3 poser alger i en kasse hvor der skulle være koraller
men
Jeg er èn af tre der har delt 2 kasser, det var ikke mig der havde den direkte kontakt, og derfor ikke mig der henvendte mig til Flemming. Men det er da fuldstændigt det samme, at én af os henvender sig med samme problem.
Listen der skulle beskrive hvad der SKULLE være i kassen svarede heller ikke til indholdet, så det var nok praktikanten der havde pakket kassen

Summa summarum ingen erstatning for at proppe 3 poser alger i en kasse hvor der skulle være koraller

Hilsen Per
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
Følgende sælges:
diverse JJ-Riff til baggrund, 400 W HQI incl ny pære, Sander ozon
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Århus
Det er da service! - troede faktisk medimport foregik på eget ansvarHej Per A
Du får hermed en tilgode på 3 nye blødkoraller, behold bare algerne.
Håber at du ellers var tilfreds med det du fik.

For akvarie setup - se min profil...
Venlig Hilsen
Frederik
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
jeg synes Flemming skal have alt mulig ros for den måde medimport er blevet tackelt på, især når man tænker på de vanskeligheder der har været med lufthavnsfolk der ikke gjorde deres arbejde godt nok. Tror alle der været med i medimport denne gang har været rigtig tilfredse og de steder hvor der har været noget, synes jeg Flemming har strukket sig langt for at gøre kunden tilfreds. Sådan!!