En god " begynder antias " ?

Forum for snak om fisk, bløddyr og lignende.
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: En god " begynder antias " ?

Indlæg af PoulD »

Tykki skrev:Tak Michael , har dog lige regnet lidt efter, og der bliver ikke engang til en urne til bedste, så det er Coin offer hos MC D. Med en lille cola. Så må hun ned i det tomme papbæger, som forsegles med lidt akvariecilikone.
Smid hende en tur i kødhakkeren sammen med indvolde og bortskæringer fra 10-20 nytårstorsk samt en pose løg, 6 L mælk, 1 kilo mel, ½ kg. Red Sea Pro salt og peber. Lad hende hvile i 10 minutter og form så farsen til frikadeller og steg dem gyldne ved middelvarme.
Nu ved jeg jo ikke hvor stor bedste er, men siden kisten skulle være af balsatræ antager jeg, at hun vejer pænt til. Der kan formentlig blive til en hel del fiskefrikadeller og hvis du sælger dem for 28,15 kiloet skulle der nok kunne blive til en flok Anthias og et enkelt brystimplantat til din samlever (det skal dog nok være i Rumænien). Hvem ved, måske bliver fiskefrikadellerne en ligeså stor succes som kødretten i de grønne slagtere og så kan fruen måske få ordnet det andet bryst allerede til næste jul.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Tykki »

Rumænien Poul ? Så vil jeg have tre for to's pris!
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

Anden skrev:Og til os der ik kan tysk hvad siger manden så?

Expertentier!! Kaum gut Haltbar hvad betyder det?..
Ekspert dyr,holder sjældent længe
ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
19
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Indlæg af ole kekkonen »

Tykki skrev:Rumænien Poul ? Så vil jeg have tre for to's pris!
Jep,DIN næste Sommer Ferie:)
http://franksemails.com/pics/romania-pics/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Tykki »

Ole dog!!! Vil du straks stoppe den smuds. Denne her tråd handler om seriøst akvariehold, og pludselig skal du komme her og grisse min fine tråd til med den slags perversiteter! En tysk nordmand skal ikke sådan uden videre begynde at udvikle humor. Hvem startede i øvrigt dette afsporene gammelmands svineri af værste skuffe??? I skuffer mig dybt, DYBT siger jeg!!!! En admin må til, AAAAAAAAADMIIIIIINNNNN, hvoooooor eeeeeeer duuuuu??? Nå men nu vil jeg læse lidt mere om antias, og evt ferie i Rumænien.
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af Nicki Henriksen »

Rumænien, gode minder, endte vist med en slem madforgiftning og en lægehelikopter hele vejen hjem til indlæggelse,
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
15
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

Indlæg af dyne »

ole kekkonen skrev:
Tykki skrev:Rumænien Poul ? Så vil jeg have tre for to's pris!
Jep,DIN næste Sommer Ferie:)
http://franksemails.com/pics/romania-pics/" onclick="window.open(this.href);return false;

:K :W
Ja Ole jeg som troede du kun havde forstand på microfauna men nej du ville også blive en kanon god rejse guide
Jeg siger bare jeg har bestilt en tur efter det link lige et sted for mig
180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Brugeravatar
MarkBruhn
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 6541 Bevtoft
Saltvand siden?: 2012

Indlæg af MarkBruhn »

PoulD skrev:
Tykki skrev:Tak Michael , har dog lige regnet lidt efter, og der bliver ikke engang til en urne til bedste, så det er Coin offer hos MC D. Med en lille cola. Så må hun ned i det tomme papbæger, som forsegles med lidt akvariecilikone.
Smid hende en tur i kødhakkeren sammen med indvolde og bortskæringer fra 10-20 nytårstorsk samt en pose løg, 6 L mælk, 1 kilo mel, ½ kg. Red Sea Pro salt og peber. Lad hende hvile i 10 minutter og form så farsen til frikadeller og steg dem gyldne ved middelvarme.
Nu ved jeg jo ikke hvor stor bedste er, men siden kisten skulle være af balsatræ antager jeg, at hun vejer pænt til. Der kan formentlig blive til en hel del fiskefrikadeller og hvis du sælger dem for 28,15 kiloet skulle der nok kunne blive til en flok Anthias og et enkelt brystimplantat til din samlever (det skal dog nok være i Rumænien). Hvem ved, måske bliver fiskefrikadellerne en ligeså stor succes som kødretten i de grønne slagtere og så kan fruen måske få ordnet det andet bryst allerede til næste jul.

Ha ha ha ha. :-)
Venlig hilsen Mark :)
Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Fisk og bløddyr"