Er vi ved at miste vores forhandlere..
- Frankmich
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5580 Nørre Aaby
- Saltvand siden?: 2013
Re: Er vi ved at miste vores forhandlere..
Syntes det er noget fis og skrive grimt om nogen produkter hvis man ikke selv har haft produktet
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 5690 Tommerup
Enig tror det var derfor forhandleren ikke ville forhandle dem mere, nemlig på grund af de udtalelser der kommer uden hold i noget som helstFrankmich skrev:Syntes det er noget fis og skrive grimt om nogen produkter hvis man ikke selv har haft produktet
Vh Morten
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4700 Næstved
+ 600MoG skrev:MoG skrev:Kan se hvad du mener ...
Men denne her tråd kører med 99% sikkerhed af sporet inden længe.. Og bliver derfor slettet! Bare et gæt..
Det holdt sgu meget godt stik!

-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 5690 Tommerup
pasex skrev:MoG skrev:MoG skrev:Kan se hvad du mener ...
Men denne her tråd kører med 99% sikkerhed af sporet inden længe.. Og bliver derfor slettet! Bare et gæt..
+ 6680650954899725854862853
Vh Morten
- TNielsen
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 6500 Vojens
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Vojens
Vel begrænset hvor meget man kan tro på sine egne produkter vis lidt negativ omtale kan få en til at tage det af hylden.Morten1990 skrev:Enig tror det var derfor forhandleren ikke ville forhandle dem mere, nemlig på grund af de udtalelser der kommer uden hold i noget som helstFrankmich skrev:Syntes det er noget fis og skrive grimt om nogen produkter hvis man ikke selv har haft produktet
Nu har jeg set den lille zetlight som man kan bruge til sumpen og den var ikke gammel men armen var allerede rusten, det får da mig til at tænke sikke noget skrammel, ja sorry....
Jeg syntes troels skød sig selv i foden næsten fra dag 1 med det zetlight, han annoncerede denne her zt6600 til næsten 9000kr på hans hjemmeside, kort efter kom den herinde til en intropris på 5500, der var jeg lige ved at slå til men ville lige undersøge markedet lidt mere, og det var da godt jeg gjorde det for en lille uges tid efter kom den i kø tilbud til 4800

Red Sea Reefer 170
https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 92&t=88372
https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 92&t=88372
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2002
- Geografisk sted: Vestsjælland
HeheMoG skrev:MoG skrev:Kan se hvad du mener ...
Det holdt sgu meget godt stik!

- MarkBruhn
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6541 Bevtoft
- Saltvand siden?: 2012
Jeg har den helt lille Zetlight lampe over min sump med alger. Og ja den er fyldt med rust op ad den drejbare hals, så tør ikke tænke på hvor der ellers er sparet i de lamper.
Håber for dem som har købt de større og dyrere lamper at de er af bedre kvalitet. Hvis det skulle vise sig at det ikke er tilfældet, så skal Troels skam nok yde garanti og service på dem.
God aften
Håber for dem som har købt de større og dyrere lamper at de er af bedre kvalitet. Hvis det skulle vise sig at det ikke er tilfældet, så skal Troels skam nok yde garanti og service på dem.
God aften
Venlig hilsen Mark 
Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;

Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frankmich
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5580 Nørre Aaby
den lille zetlight har jeg også i sumpen og ja den skal nok ruste, det var jeg godt klar over, men det er der heller ikke noget at sige til, for her hus mig er der varmt og fugtig lige over sumpen
- kodyl
- Naso kirurg
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8200 Århus N
- Saltvand siden?: 2017
Går ud fra at du med lodningerne mener at jeg hentydede til de hårtynde guldledninger i multichip led'en?Jerslev skrev:hvor ved du (Kodyl, det fra det med lodningerne?? har ikke som nævnt det omtalte mærke, så er principielt ligeglad, men har du faktuelle informationer, er det da fint at komme og dele dem med os, men, hvis...
Det må da kunne lade sig gøre at diskutere produkter og kvalitet uden at nogen skal føle sig fornærmet og uden at svine nogen til - hold jer til produktet
99% af de led multichips på markedet er lavet på samme fabrik i Kina og på samme måde. Derfor går jeg også stærkt ud fra at den chip der er i zetlight lamperne er derfra. Jeg har efterhånden haft et par stykker af de der multichips i hænderne. Et par af dem er holdt delvist eller helt op med at virke. Har blandt andet en med 2/3 blå og 1/3 hvid hvor den hvide kanal er holdt op med at virke.
Her kan du se et stort billede af hvordan sådan en multichip ser ud(kan godt være at den i zetlight har enten flere eller mindre leds på sig, men det er samme princip). Og du kan se de tynde ledninger der går inden i den. Kan ikke huske præcist hvor jeg læste det, men på en af fabrikkens sider skrev de at de bruger enten guldbelagt eller 100% guldtråd til det der.
Jeg gider ikke engang prøve at diskutere eller svare på noget af det der. Sådan cirka alt hvad du skriver er direkte forkert eller rent gætteri.kanstrup skrev:Kodyl aner sansynligvis ikke hvad han snakker om, så der er vidst ikke nogen grund til at be ham om at komme med nogen forklaring, da tråden så bare vil eksplodere i mudderkast og tuderi.
Tror bare hans udtalelse var lidt alla ligesom folk der kører Audi og fejlagtigt tror at Vw er en dårligere bil fordi den er billigere.?
Selv om de begge rent faktisk er ens med samme stumper osv. Blot med forskellige prisklasser og kunde kredse.
Jeg skriver ikke grimt om produktet. Jeg skriver SANDHEDEN om hvilke led's der er i lampen og så skriver jeg at jeg syntes det ville være bedre at købe en anden gennemprøvet og bedre(ifølge min mening) lampe til nærmest mindre penge i stedet for. Hvor er det lige præcist du syntes jeg skriver grimt om noget som helst?Frankmich skrev:Syntes det er noget fis og skrive grimt om nogen produkter hvis man ikke selv har haft produktet
- MarkBruhn
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6541 Bevtoft
Ja håber da det kun er den helt lille model som har det problem.
Tør ikke tænke på hvad der ville ske hvis det samme gør sig gældende med de store når man måske har dem hængende i en lukket lampekasse over baljen.
Tør ikke tænke på hvad der ville ske hvis det samme gør sig gældende med de store når man måske har dem hængende i en lukket lampekasse over baljen.
Venlig hilsen Mark 

- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2007
Det var måske lidt for kreativtTNielsen skrev:Vel begrænset hvor meget man kan tro på sine egne produkter vis lidt negativ omtale kan få en til at tage det af hylden.Morten1990 skrev:Enig tror det var derfor forhandleren ikke ville forhandle dem mere, nemlig på grund af de udtalelser der kommer uden hold i noget som helstFrankmich skrev:Syntes det er noget fis og skrive grimt om nogen produkter hvis man ikke selv har haft produktet
Nu har jeg set den lille zetlight som man kan bruge til sumpen og den var ikke gammel men armen var allerede rusten, det får da mig til at tænke sikke noget skrammel, ja sorry....
Jeg syntes troels skød sig selv i foden næsten fra dag 1 med det zetlight, han annoncerede denne her zt6600 til næsten 9000kr på hans hjemmeside, kort efter kom den herinde til en intropris på 5500, der var jeg lige ved at slå til men ville lige undersøge markedet lidt mere, og det var da godt jeg gjorde det for en lille uges tid efter kom den i kø tilbud til 4800det fik da mig til at gå helt i baglås, vil sku ikke købe en lampe til en knald god pris når den ugen efter kunne koste endnu mindre, og det skriger jo til himlen og gør folk skeptisk. Stakkels dem som har købt lampen til 9000

Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
- Petercw
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6760 Ribe
Endnu mere drama - Hvem kommer med popcorn?
Om vi er ved at miste vores forhandlere, er måske lige voldsomt nok
Til de som er triste over at Reeffarmer vælger at stoppe import af Zetlight, så er det jo en risiko man løber, når man springer på vognen med helt nyt udstyr fra østen

Om vi er ved at miste vores forhandlere, er måske lige voldsomt nok

Til de som er triste over at Reeffarmer vælger at stoppe import af Zetlight, så er det jo en risiko man løber, når man springer på vognen med helt nyt udstyr fra østen

Mit akvarie: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 74#p588474" onclick="window.open(this.href);return false;
- Engelquist
- Site Admin
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 1993
Stopper tråden her, inden teorierne løber helt af sporet- vil anbefale at I tager kontakt til pågældende forhandler ang. spørgsmål om priser og garantier.
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.