Mvh Lars
det er en hoffmeisterihellfish skrev:Flotte koraller! Er det en sunset eller en hoffmeisteri ?
jamen vi må se og få smidt et par datoer i gruppentoni skrev:Og ikke mindst se det irl til fragmentmødet efter nytår!![]()
![]()
![]()
Ikke et problem jeg har kører som dig, 1/2 arm og 1/2 koralgrus så tror ikke det vil hjælpe at køre med ren arm.Cido skrev:Hej
Har et problem med min ph probe i kalkreaktoren, problemet var også tilstede i den gamle reaktor men også i den nye DIY
Problemet er at i løbet af ca. 2 dage dannes der en snotligende klat omkring målehovedet på proben men det resultat at den måler omkring 0,3 for lidt
Jeg har prøvet at hæve og sænke proben, den har været monteret medstrøms, modstrøms og med flowet ind fra siden, luge meget hvad så snotter den tilproberne er forholdsvis nye i labaratorie kvalitet, findes der prober specielt beregnet til saltvand ?
Indholdet i reaktoren er 1/2 arm og 1/2 koralgrus, overvejer at kører rent arm for at prøve noget.
Nogen der har en teori om hvad der lige sker og hvordan jeg evt. kommer det til livs
Klatten på billedet er ca. 4x5 mm