Carsten skrev:Jeg vil ikke benægte at et osmosefilter bliver bedre efter noget tid, men så falder vandmægden også.
Det lille anlæg, som jeg købte i marts 2011, kører stadig med samme ydeevne. Det svarer til et, jeg fik hjem igår fra min relativt nye leverandør 75GPD lille anlæg
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Ja det er altid rart når forhandlere gider at sætte sig ind i hvad der sælger.
Jeg har det lille anlæg og der kører super (jeg er så heldig at det kolde vand er med i huslejen...lidt endnu da...regner med at bruge spildevandet til toilettet på et tidspunkt )
Der findes flere typer af membraner( og kvaliteter).
Der findes RO-membraner og nano- og micromembraner. De sidste to er mere "grove" og lader mere passere igennem. Tror dog ikke det er tilfældet, men nok mere et kvalitets spørgsmål.
Men igen, hvad kan man må forvente til den pris. Det er også rigeligt fint vand til de fleste akvarier..
du godt nok trættende at høre på. gå dog ud og slå græsset
Ik' forstået...uddyb venligst
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...