så er den ged barberet.

Det gør banken ikke!bima skrev:Få din bank til at tilbageføre dine penge,
så er den ged barberet.
Ganske enig...nesnej skrev:Hej Actiontoft
Jeg har lige set, du har være her på SF. så sent som i går, så synes jeg faktisk det ville være klædeligt, om du besvarede den anklage der er blevet rejst mod dig, eller endnu bedre få denne sag ud af verden.
Så kunne man jo lave en søndags tur ud af detLarsSteen skrev:nu er der lidt langt fra 2880 Bagsværd til djursland, lidt øst for randers
Jeg har ALT på ham:nikolajalgren skrev:Hej,
Men har du ikke nogle oplysninger på ham actiontoft, ville ihvertfald hjælpe dig i den videre sag.
Mht. anmeldelse til politiet.
Mvh
Nikolaj
Ikke for at være bagklog, men hvad så hvis køber så snyder sælger og ike bekræfter at varen er i orden selvom den rent faktisk er modtaget og ok?Chrissy62 skrev:Det er selvfølgelig nemt at sidde og være bagklog, men jeg vil alligevel lige give mit besyv med;)
Jeg køber alt mit udstyr fra nyt, netop fordi jeg har hørt så mange gange om folk der bliver snydt, og her snakker jeg ikke om varer der ikke bliver sendt, men varer der ikke virker, eller går hurtigt i stykker, og der er jo ingen garanti på noget man har købt brugt;)
Skulle jeg købe brugt udstyr, så ville jeg til hver en tid handle på Sjælland, hvor jeg selv kan køre over til vedkommende og konstatere at varen er iorden:)
Jeg ved godt, jeg nu er lyseslukker og mange vil sige, at det er da i orden at købe hos hinanden og sende osv....jeg siger bare, jeg gør det ikke.
Iøvrigt findes der sider på nettet, hvor man kan sætte sine ting til salg, og sælger får først udbetalt sine penge,når køber bekræfter at varen er i orden. Så man kan jo i tilfælde,hvor det drejer sig om en del penge, bede sælger sætte varen til salg på en af de sider og så køber man den der, for at få en vis garanti, hvilket jeg synes er helt okay, taget i betragtning at der fra tid til anden er folk der snyder;)
Det ville være super, men kræver at der er en som vil gøre det.jesper kristensen skrev:Hvorfor ikke få en fra Randers til at hente din maskine og sende den til ham mod betaling. Så må den desværre bare koste det mere.
Taget i betragtning af at der bliver gjort temlig mange gode handler herinde synes jeg bestemt det forkert at begrunde det med at man ikke vil købe brugt pga omtalen på handel. Man hører jo aldrig om alle de gode handler der er lavet herinde men kun de dårlige og så er det jo klart de vil fremtræde mere end de positive handler.Chrissy62 skrev:Det er selvfølgelig nemt at sidde og være bagklog, men jeg vil alligevel lige give mit besyv med;)
Jeg køber alt mit udstyr fra nyt, netop fordi jeg har hørt så mange gange om folk der bliver snydt, og her snakker jeg ikke om varer der ikke bliver sendt, men varer der ikke virker, eller går hurtigt i stykker, og der er jo ingen garanti på noget man har købt brugt;)
Skulle jeg købe brugt udstyr, så ville jeg til hver en tid handle på Sjælland, hvor jeg selv kan køre over til vedkommende og konstatere at varen er iorden:)
Jeg ved godt, jeg nu er lyseslukker og mange vil sige, at det er da i orden at købe hos hinanden og sende osv....jeg siger bare, jeg gør det ikke.
Iøvrigt findes der sider på nettet, hvor man kan sætte sine ting til salg, og sælger får først udbetalt sine penge,når køber bekræfter at varen er i orden. Så man kan jo i tilfælde,hvor det drejer sig om en del penge, bede sælger sætte varen til salg på en af de sider og så køber man den der, for at få en vis garanti, hvilket jeg synes er helt okay, taget i betragtning at der fra tid til anden er folk der snyder;)
Den er 100% ikke sendt, jeg har jo sagt at han skulle oplyse mig pakkenummeret flere gange hvor han kommer med en ny undskyldning hver gang, så ligger det i hans bil, så ligger det i hans kammerats bil... Den pakke er ikke sendt!jesper kristensen skrev:Men problemet er jo bare at han skriver den er sendt. Så kan den vel ikke hentes.