Super, god arbejdslyst og glæder mig til at høre om resultatetBingocaller skrev:Ok jeg laver sgu alle 4 trick på mine 2 x 6025 og min ene 6045 - så må vi se hvad der sker

Super, god arbejdslyst og glæder mig til at høre om resultatetBingocaller skrev:Ok jeg laver sgu alle 4 trick på mine 2 x 6025 og min ene 6045 - så må vi se hvad der sker
Hejsa,amddurin skrev:Der står lige lovligt meget på den hjemmeside som der er link til, men giver en MOD både bredere og hurtigere flow?
Troede, at jeg svarede på begge, men det giver begge deleamddurin skrev:Giver mere... - Jo, kraftigerer flow, men er det smallere eller bredere...
Jeg tror vi snakker forbi hinanden... - med et smalt flow mener jeg ligesom et alm. filter/powerhead hvor vandet kommer ud som en tynd vandstråle fra en studs og ikke den bredde stråle som f.eks fra en Vortech, som skulle give et meget bred og derved blødt flow...Marco R skrev:Troede, at jeg svarede på begge, men det giver begge deleamddurin skrev:Giver mere... - Jo, kraftigerer flow, men er det smallere eller bredere...
Stephensen skrev:mine er også sat i, og på fuld skrue, og de siger da absolut intet synes jeg, og jeg har endda ikke sat de der ekstra bestilte dæmpere på...
Hejsa,amddurin skrev:Jeg tror vi snakker forbi hinanden... - med et smalt flow mener jeg ligesom et alm. filter/powerhead hvor vandet kommer ud som en tynd vandstråle fra en studs og ikke den bredde stråle som f.eks fra en Vortech, som skulle give et meget bred og derved blødt flow...Marco R skrev:Troede, at jeg svarede på begge, men det giver begge deleamddurin skrev:Giver mere... - Jo, kraftigerer flow, men er det smallere eller bredere...
Jeg ville bare være sikker på at flow'et efter en MOD stadigvæk er bredt, evt, bredere end før den blev moddet...
Jeg vil nemlig ikke risikerer at strålen blev smallere og derved mere hård efter en MOD, hvis jeg skulle lave den om...
Håber at det giver mening...
Det lyder da super niceStephensen skrev:mine er også sat i, og på fuld skrue, og de siger da absolut intet synes jeg, og jeg har endda ikke sat de der ekstra bestilte dæmpere på...
Okay lyder spændende. Jeg synes selv, at de fylder. Men kontra larm, så vælger jeg det gerne detStephensen skrev:synes godt nok de 3kantede dæmpere er mega store så jeg ville prøve uden og det virker da umiddelbart