Et holdningsspørgsmål
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2860 Søborg
- Saltvand siden?: 2009
Re: Et holdningsspørgsmål
Jeg var nu ikk efter dig min fine ven .. Jeg sagde bare min mening og så sku du lige fortælle hvor god du var og hvor forkert jeg var på den .. Det var bare en tråd om
Holdning og det var min holdning jeg gav ..
Og har sku aldrig sagt du ikk holder dine aftaler .. Ved ikk hvor du får det fra og er jo sådan set også lige glad?
Og har sku aldrig sagt du ikk holder dine aftaler .. Ved ikk hvor du får det fra og er jo sådan set også lige glad?
Hvis det ikke er meningen at man skal have en snack om natten.
Hvorfor er der så lys i køleskabet?
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Jeg er ikke din venMikas skrev:Jeg var nu ikk efter dig min fine ven .. Jeg sagde bare min mening og så sku du lige fortælle hvor god du var og hvor forkert jeg var på den .. Det var bare en tråd om

Jamen Hansen du lyder sku lidt som den verdens mand de omtaler så
Meget på P3 for tiden - Jeg ved ikke om du evt har problemer med det danske sprog, men når man smider sådan en efter folk kaldes det sarkasme - Dvs at du sidder indirekte og fortæller mig direkte at jeg er fuld af lort. Muligt du ikke planlægger at det skal fremstå sådan, men som det danske grammatiksystem nu en gang hænger sammen er virkelighedens kerne noget andet..
Og så er jeg ude af tråden igen..
Faktum:
Hold en aftale - Hvis ikke du besidder denne evne, så hold dig til først til mølle..

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Ved ikk om du har hørt dem de omtaler men en verdens mand er bare en der er så meget bedre end alle andre og kun gør det rigtige og efter dine udtalelser så lyder du som en verdens mand i mine øre 
Sagde da intet om at du ikk holder dine aftaler eller noget andet som du ellers så flot fik påpeget du er så go til

Sagde da intet om at du ikk holder dine aftaler eller noget andet som du ellers så flot fik påpeget du er så go til

- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Jeg hører ikke radio - Jeg arbejderMikas skrev:Ved ikk om du har hørt dem de omtaler men en verdens mand er bare en der er så meget bedre end alle andre og kun gør det rigtige og efter dine udtalelser så lyder du som en verdens mand i mine øre

Never the less - Det er en flabet udtalelse, og folk jeg ikke kender acceptere jeg desværre ikke flabede små-stik fra

[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2020
hvor er det simpelthen langt ude, sikke en gang mudderkast. tag jer sammen.. for nogle er 50 Kr. meget, for andre er det, det man smider efter en gademusiker, så jeg synes det er et definitions spørgsmål.. desuden ville jeg ikke selv gå amok, over at en vare ikke ryger til den første der siger han vil have den, for finder han noget bedre vil han selvfølgelig tage det i stedet.. hvorfor skulle man købe en bil der har gået 500000 når naboforhandleren har en til samme pris, som har gået 200000..
- Mikas
- Rev haj
- Reactions:
- 15
Forståligt .. Det kan være vo kan snakke sammen en dag dine fødder har ramt jorden igenHan$en skrev:Jeg hører ikke radio - Jeg arbejderMikas skrev:Ved ikk om du har hørt dem de omtaler men en verdens mand er bare en der er så meget bedre end alle andre og kun gør det rigtige og efter dine udtalelser så lyder du som en verdens mand i mine øre
Never the less - Det er en flabet udtalelse, og folk jeg ikke kender acceptere jeg desværre ikke flabede små-stik fra

- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
generalt mener jeg man skal overholde sine aftaler, smider du noget til salg og der er en der vil købe det, og man indgår en handel, så skal man ikke sælge til anden side bare fordi han lige smider lidt extra, det er dårlig stil i min verden!
Da jeg solgte ud af mit 540l akv, var der flere der tilbød mig extra penge, fordi de lige stod og manglede pumperne osv. Men jeg solgte dem til dem jeg havde lovet dem til i første omgang, selv om jeg kunne have fået 300-500kr extra med at sælge til anden side. I min verden, har man lavet en aftale har man en aftale.
Jeg har prøvet flere gange, at vente på folk der skulle komme forbi og hente noget jeg har til salg, der aldrig dukkede op eller skrev. Der er også en tendens til at få "resaveret" noget her inde for så at springe fra 3 uger efter.
Da jeg solgte ud af mit 540l akv, var der flere der tilbød mig extra penge, fordi de lige stod og manglede pumperne osv. Men jeg solgte dem til dem jeg havde lovet dem til i første omgang, selv om jeg kunne have fået 300-500kr extra med at sælge til anden side. I min verden, har man lavet en aftale har man en aftale.
Jeg har prøvet flere gange, at vente på folk der skulle komme forbi og hente noget jeg har til salg, der aldrig dukkede op eller skrev. Der er også en tendens til at få "resaveret" noget her inde for så at springe fra 3 uger efter.
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
- Geografisk sted: Næstved
- Kontakt:
Man skal sku ikke rende fra aftalen, bare fordi nogle vil betale mere, så ved man sku' da aldrig om man skal handle eller ej... Vil sælger have mulighed for at sælge til højstbydene, må man da lave salget som en auktion... - når sælger har sagt OK til at handle, så skal han sku' ikke pisse på folk og sælge til anden side...Mikas skrev:Vil nu også mene at hvis man har sat vare for billigt og får tilbudt en bedre pris eller man som køber for tilbudt noget andet billigere så må man som
Menneske ha lov til at melde pas?
Man er vel sin egen penge pung nærmest?
At køber så kan blive lidt mobs over at prisen bliver hævet eller at der blir solgt til anden side kan jo tildels forstået hvis man havde håbet på en go handel men tror de fleste mennesker vil kunne sætte sig ind i det hvis man snakker om det

Ja- jeg er én af de købere som er blevet pisset på...
Jeg ville købe en softgun der havde stået til salg i over en uge på dba.dk og køber havde nu selv sat prisen nogle hundrede kr. ned til 2500,- kr og flere havde budt ind med en lavere pris som han ikke ville sælge den for, fint nok, det var jo IKKE en auktion. - Jeg tilbyder så at købe til den pris han forlanger og vi aftaler at snakke sammen dagen efter for at aftale om jeg henter i KBH eller han får den kørt til Næstved (Jeg tilbyder at betale benzinpenge eller hente den selv)
- Dagen efter høre jeg ikke fra ham og kan ikke ringe ham op?
- 2 dage efter får jeg kontakt med ham og han beretter at han ikke havde haft tid, da han var på druk??? - Han fortælle osse at han i mellemtiden var blevet tilbudt 200,- kr mere fra anden side, men at jeg godt kunne få førsteret, hvis jeg ville gå op på de 2700,- kr...
- Det er fandme ikke iorden... NO DEAL

- MORAL over pengepung, hvis man har lavet en aftale...

"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62 (Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
-Ikke? - Jeg ville satme blive sur hvis du meldeler at varen stadigvæk er til salg og jeg så bruger tid og penge på at køre ind til dig og du så lige når at sælge til en anden 5min. før jeg når derind...spdiving skrev:Gizze skrev:Jeg vil ihvertfald finde en anden måde at handle på herinde, i fremtiden.
2 gange herinde har en køber sagt god for at købe en vare af mig.
I begge tilfælde meldte en anden køber sig også, hvor jeg måtte meddele ham, at varen var solgt.
Så er det satme noget lort, når køberen så ikke liiiige har haft "tid" til at melde tilbage, at han ikke vil have varen alligevel
I begge tilfælde havde de andre købere fundet noget andet at købe og så står man der.
Ved ikke, hvad man skal gøre.
Men jeg overvejer, at kræve pengene, når nogen siger de vil købe det jeg har til salg.
Gider sgu ikke det fis med at holde noget tilbage til useriøse købere!
Jeg mener både køb og salg herinde er bindende!
Også selvom man får tilbudt noget bedre senere.
Løsningen er først til mølle. Det vil sige hent og betal. Så opstår der ingen misforstålser eller sure miner.
Steen.

- Jeg har ca. 1 times køretid ind til dig og dem i dit lokal område kan snildt komme hurtigere frem end mig så...
- Det er noget andet hvis vi laver en aftale om at jeg kan komme ind og hente varen inden en vis tid, men så er det jo osse blevet til en aftale og ikke først til mølle...
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Jeg er helt enig med:
Han$en
StarF
Lorden

Han$en
StarF
Lorden

Senest rettet af amddurin lør 2. jul 2011 02:41, rettet i alt 1 gang.
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
- Her er der tale om: "inden for en rimelig tid" og det bør man være på det rene med overfor hinanden, altså at du vil vente f.eks. max 14dage og derefter forbeholder dig retten til at annulerer aftalen, da sælger ikke har en præcis dato for hvornår akvariet egentlig ER til salg, da det jo skal kunne tømmes først...Mikas skrev:Lad os antage der en der lukker ned .. Og skal sælge alt.. Der for laver han et par annoncer hvor en er på akvariet..
Det er super lækkert så det skriver jeg at jeg gerne vil have.. Sælger skriver super men skal lige ha solgt alt levende først.. Det tager så næsten 2 måneder og i mellemtiden ser jeg et andet der står tomt og klar til afhentning så det vælger jeg i stedet da jeg er hungerne for at komme i gang med mit projekt..
Det er der da ingen der kan sige med hånden på hjertet og ikke selv er køber eller sælger , de ikke ville ku forstå..
- Så det er ikke det samme som at aftale at købe en vare det er til salg og klar til afhendtning...
Senest rettet af amddurin lør 2. jul 2011 02:44, rettet i alt 1 gang.
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
- Der har du heller ikke handler før end du skriven under på slutseddlen, men så fanger bordret sku' osse...AllanH skrev:hvor er det simpelthen langt ude, sikke en gang mudderkast. tag jer sammen.. for nogle er 50 Kr. meget, for andre er det, det man smider efter en gademusiker, så jeg synes det er et definitions spørgsmål.. desuden ville jeg ikke selv gå amok, over at en vare ikke ryger til den første der siger han vil have den, for finder han noget bedre vil han selvfølgelig tage det i stedet.. hvorfor skulle man købe en bil der har gået 500000 når naboforhandleren har en til samme pris, som har gået 200000..
- en anden ting er at ville reseverer en vare der er til salg og springer fra igen, som efter dit eks. med bilen, men er aftalen indgået, så handler man sku' osse...
- Brian C
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fredericia
I mine øjne er en aftale en aftale, jeg oplevede flere eksempler på at nogle prøvede at overbyde, efter jeg havde aftalt handel med andre, da jeg lukkede ned
men valgte helt klart at sige nej
til gengæld pisser det mig af, når aftaler ikke overholdes (vi ser lige bort fra CW her)
men man aftaler en handel, og får først at vide fra køber at han annullerer den efter at man har kontaktet ham.
eller vedkommende bare smider røret på når man ringer...
og det har ingen betydning om det er hyppige brugere, for ihvertfald én af ovennævnte er en meget hyppig skribent på forum
selvfølgelig kan der komme forhindringer i vejen, men så giver man sku besked inden varene skal betales eller hentes, og sælger skal ikke selv rykke for oplysningerne
Men på det område har jeg indført en meget simpel politik "den sorte bog" kort og godt, bliver jeg brændt af på den måde, eller folk ikke betaler, så handler jeg ikke med dem mere, og de behøver ikke ringe eller skrive
men valgte helt klart at sige nej
til gengæld pisser det mig af, når aftaler ikke overholdes (vi ser lige bort fra CW her)
men man aftaler en handel, og får først at vide fra køber at han annullerer den efter at man har kontaktet ham.
eller vedkommende bare smider røret på når man ringer...
og det har ingen betydning om det er hyppige brugere, for ihvertfald én af ovennævnte er en meget hyppig skribent på forum
selvfølgelig kan der komme forhindringer i vejen, men så giver man sku besked inden varene skal betales eller hentes, og sælger skal ikke selv rykke for oplysningerne
Men på det område har jeg indført en meget simpel politik "den sorte bog" kort og godt, bliver jeg brændt af på den måde, eller folk ikke betaler, så handler jeg ikke med dem mere, og de behøver ikke ringe eller skrive
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Geografisk sted: 6950
forstår godt hensigten bag først til mølle princippet, men det udelukker en masse fra at få fingrene i et godt køb på grund af fx geografisk afstand, men som sagt før, laver man en aftale ud fra en fast prisfastsættelse, må det være den, der gælder, alt andet er jo lotteri - så skulle man have lavet en auktion, hvis man mente, prisen var variabel.
Forstår ikkie oralen bag nogle folks handlinger herinde - har man aftalt pris og forsendelse/afhentning med dato og tidspunkt, må de aftaler være gældene, ellers er vi jo alle på Herrens mark.
personligt har jeg aldrigoplevet andet end at pris og vare var i orden og at man holdt aftalerne, så hvem er de brodne kar???
Forstår ikkie oralen bag nogle folks handlinger herinde - har man aftalt pris og forsendelse/afhentning med dato og tidspunkt, må de aftaler være gældene, ellers er vi jo alle på Herrens mark.
personligt har jeg aldrigoplevet andet end at pris og vare var i orden og at man holdt aftalerne, så hvem er de brodne kar???
450 liters tropeakvarium m weissglas i front og sider, skab fra Tropeakvarier. Lys maxpect RSF 300. Retur Octo 2. Cirkulation: maxpect Gyre 350. Skummer Octo 250. Osmolator: Ato Duo
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8900 Randers
hvad så med dem der siger den napper jeg el den sætter jeg mig på osv osv for dagen efter er de som sunket i jorden. Du kan se de læser din hvori man spørger hvad i skal aftale.. Men og lige og skrive undskyld det gik sgu lige for stærkt eller lige bruge 5 min inden man ligger beslag på andres vare, det kan man ikke...
De er i mine øjne trælse folk....
De er i mine øjne trælse folk....

- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
Der var engang en tendens til folk her inde, med det samme skrev de ville købe en ting, der var til salg. Når man så havde sikret sig, man stod som køber så gik man igang med at undersøge om det man havde sat sig på, kunne bruges. Der efter hoppede de evt fra, det var et stort problem for nogle år siden kan jeg huske. (det skete både med udstyr, fisk og sådan)
- Chrissy62
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4780 Stege
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Stege
Jeg synes egentligt det er meget enkelt.
Det gælder om, at man er præcis i sin udmelding, når man vil sælge, med det mener jeg, at man selv har besluttet sig for, hvordan man vil have handlen skal forløbe;)
Her følger lidt eksempler på nogle præcise udmeldinger:
1. Der er en fast pris på varerne, og det er efter først til mølle princippet.
2. Der er en fast pris på varerne, men man forbeholder sig ret til selv at bestemme, hvem man vil handle med. Dvs. det er ikke sikkert at dem der har henvendt sig først, får varen.
3. Der er sat en minimum pris på varen, men folk kan byde, enten højere eller lavere, og sælger bestemmer, så, hvem han/hun sælger til i fht. hvad varen kan indbringe.
I alle handlerne forudsætter det, at man som sælger overholder det man har skrevet som pris med køber, og altså ikke sælger til højere bud, hvis man benytter sig af nr. 1 eller 2.
I tilfælde af, at køber ikke dukker op, eller man ikke kan få fat i vedkommende, dvs. kommunikation mangler, og man er meget i tvivl om, køber vil overholde sin aftale, synes jeg det er iorden at sende en sms til køber, at såfremt denne ikke henvender sig snarest (her er det jo relativt, hvad tid der skal afhentes og man ikke har hørt noget), så vil varen gå til anden side. Og her kan man så have sine nye købere på venteliste, og har man fået flere tilbud med merpris her, kan man så holde auktion blandt ventelisterne, men altså først, hvis køber ikke overholder den aftale der er indgået med sælger;)

Det gælder om, at man er præcis i sin udmelding, når man vil sælge, med det mener jeg, at man selv har besluttet sig for, hvordan man vil have handlen skal forløbe;)
Her følger lidt eksempler på nogle præcise udmeldinger:
1. Der er en fast pris på varerne, og det er efter først til mølle princippet.
2. Der er en fast pris på varerne, men man forbeholder sig ret til selv at bestemme, hvem man vil handle med. Dvs. det er ikke sikkert at dem der har henvendt sig først, får varen.
3. Der er sat en minimum pris på varen, men folk kan byde, enten højere eller lavere, og sælger bestemmer, så, hvem han/hun sælger til i fht. hvad varen kan indbringe.
I alle handlerne forudsætter det, at man som sælger overholder det man har skrevet som pris med køber, og altså ikke sælger til højere bud, hvis man benytter sig af nr. 1 eller 2.
I tilfælde af, at køber ikke dukker op, eller man ikke kan få fat i vedkommende, dvs. kommunikation mangler, og man er meget i tvivl om, køber vil overholde sin aftale, synes jeg det er iorden at sende en sms til køber, at såfremt denne ikke henvender sig snarest (her er det jo relativt, hvad tid der skal afhentes og man ikke har hørt noget), så vil varen gå til anden side. Og her kan man så have sine nye købere på venteliste, og har man fået flere tilbud med merpris her, kan man så holde auktion blandt ventelisterne, men altså først, hvis køber ikke overholder den aftale der er indgået med sælger;)

Mvh
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Christina Frisdahl Faurbye
Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
- bhjensen
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)
Har lige haft min første ubehagelige overraskelse med en sælger, hvor vi pr. mail og tlf. havde aftalt betaling og afhentning af hans akvarium i morgen til den udbudte pris.
Jeg var villig til at køre fra Midtjylland til Kbh. og havde arrangeret hele turen, der skulle have fundet sted i morgen tidlig.
Så ringer han sgu mindre end 20 timer før og meddeler at han har fået det afsat til en lidt bedre pris...
Det er sgu bare ikke i orden.
Jeg var villig til at køre fra Midtjylland til Kbh. og havde arrangeret hele turen, der skulle have fundet sted i morgen tidlig.
Så ringer han sgu mindre end 20 timer før og meddeler at han har fået det afsat til en lidt bedre pris...

Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Boyu 128 L
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
bhjensen skrev:Har lige haft min første ubehagelige overraskelse med en sælger, hvor vi pr. mail og tlf. havde aftalt betaling og afhentning af hans akvarium i morgen til den udbudte pris.
sikke da en flinker fyr!!!
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
nej det er sgu bare ikke i orden, en aftale er en aftalebhjensen skrev:Har lige haft min første ubehagelige overraskelse med en sælger, hvor vi pr. mail og tlf. havde aftalt betaling og afhentning af hans akvarium i morgen til den udbudte pris.

Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
Jeg var fandme også blevet tosset! Specielt når jeg ved hvor meget arbejde du har lagt i det!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Ja, et svin, det er hvad sådan én er...!bhjensen skrev:Har lige haft min første ubehagelige overraskelse med en sælger, hvor vi pr. mail og tlf. havde aftalt betaling og afhentning af hans akvarium i morgen til den udbudte pris.
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4690 Haslev
Må sku håbe han brænder inde med de sten som han prøver og sælge når man laver sådan et svinsk stunt
- bhjensen
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)
- og så vidt jeg ved arbejder han vist i en akvarieforretning 

Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Boyu 128 L
Boyu 128 L
- TimW
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4690 Haslev
Det må da vist være som pause klovn såbhjensen skrev:- og så vidt jeg ved arbejder han vist i en akvarieforretning

- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Nu ved jeg ikke hvem der her tales om, men en ting jeg ved er at man aldrig skal dømme nogle førend historien fra begge sider kendes... Her syntes jeg godt nok man er lidt hurtig til at dømme en evt. helt uskyldig person.
Tror sgu nogle ligefrem kan lide at ligge andre for had og være dommere
Tror sgu nogle ligefrem kan lide at ligge andre for had og være dommere

-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7321 Gadbjerg
- Geografisk sted: Gadbjerg
Lord Mike: Man kan desværre se på salgstråden, at der er hold i det... 

Mvh.
Trine

Trine

- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Jeg må være blind, har ikke fundet noget som helstLehd skrev:Lord Mike: Man kan desværre se på salgstråden, at der er hold i det...

-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 7321 Gadbjerg
- Geografisk sted: Gadbjerg
Derudover plejer bhjensen bestemt ikke, at deltage i den slags... Så han MÅ være blevet trådt på...
Mvh.
Trine

Trine

- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Det vil jeg på ingen måde ej sige, det var mere en tendens jeg syntes spreder sig som ringe i vandet her på forummet desværre.Lehd skrev:Derudover plejer bhjensen bestemt ikke, at deltage i den slags... Så han MÅ være blevet trådt på...