VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Forslag: Tonen på forum. Læs gerne Admin.
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Re: Forslag: Tonen på forum. Læs gerne Admin.
Olsen: Lige et spørgsmål til din profil... Nu har jeg været i Rusland flere gange for at åbne butikker, har dog aldrig set en russer drikker saltvand men derimod masser af vodka. Så hvorfor denne påstand?
- bhjensen
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)
Tilslutter mig dette synspunktOlsen skrev:Synes stort set aldrig jeg falder over for hård tone, men det kan da ske i 1 tråd ud af flere hundrede. Men lad os bruge "anmeld" knappen hvor det er relevant i stedet for mudderkastning, det er vel det som den funktion er til for.
PS. nok er søgefunktionen ikke den bedste, men dette forum indeholder en milliard guldkorn så selvom man ikke debatterer på liv og løs kan man sagtens få rigtig meget ud af at surfe rundt i diverse nye og gamle tråde.
Tak for et godt forum og fortsat god tone i denne debat!

Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Boyu 128 L
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
Lord Mike skrev:Helt enig.StarF skrev:Problemet er bare, at personen i går jo faktisk havde ret. Visse butikker, bruger mafia metoder, over for andre butikker. Jeg finder det meget underligt, at visse forhandlere tuder over marked, mens de selv ligger mere energi i at gå og stikke andre butikker, end at gøre en indsats for at få folk til at bruge deres butik, kontra net handel.
Men gad sgu godt vide hvem denne "anonyme" person er?? Bare syndt at man mere eller mindre er nød til at gå undercover for at beskytte sin person for ikke at blive badstanding i dele af saltvandshandlen...

Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- bhjensen
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)
Jeps - lad os da høre hvad det er for dårlige oplevelser der er med "visse".
Tonen kan jo godt holdes anstændig, selvom anklagen måske for lov til at stå uimodsagt hen i historien...
- det må være op til den anklagede.
Selv magter jeg nemt at frasortere og efterforske...
Tonen kan jo godt holdes anstændig, selvom anklagen måske for lov til at stå uimodsagt hen i historien...
- det må være op til den anklagede.
Selv magter jeg nemt at frasortere og efterforske...
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Boyu 128 L
Boyu 128 L
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Jeg skal da også indrømme at min nysgerrighed blev temmeligt meget pirret over de udmeldinger som han kom med.
Hvem han så end er, har han en del kendskab til hobbyen og forhandlerene.
Det med mafia metoder, det oplevede "tagmanden" fra Roskilde. Det på trods af han er den i branchen der har været her længst.
Det var ham der åbnede Københavns saltvandscenter i Folehaven.
Han oplevede at grossister ikke ville handle med ham, fordi han ikke havde en rigtig butik. Og det var så vidt jeg husker han fortalte visse forretninger der havde presset grossiterne til det.
Hvem han så end er, har han en del kendskab til hobbyen og forhandlerene.
Det med mafia metoder, det oplevede "tagmanden" fra Roskilde. Det på trods af han er den i branchen der har været her længst.
Det var ham der åbnede Københavns saltvandscenter i Folehaven.
Han oplevede at grossister ikke ville handle med ham, fordi han ikke havde en rigtig butik. Og det var så vidt jeg husker han fortalte visse forretninger der havde presset grossiterne til det.
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Hvorfor skulle jeg dog det... Så skulle jeg jo gå undercover for ikke at komme i badstandingLarsSteen skrev:Lord Mike skrev:Helt enig.StarF skrev:Problemet er bare, at personen i går jo faktisk havde ret. Visse butikker, bruger mafia metoder, over for andre butikker. Jeg finder det meget underligt, at visse forhandlere tuder over marked, mens de selv ligger mere energi i at gå og stikke andre butikker, end at gøre en indsats for at få folk til at bruge deres butik, kontra net handel.
Men gad sgu godt vide hvem denne "anonyme" person er?? Bare syndt at man mere eller mindre er nød til at gå undercover for at beskytte sin person for ikke at blive badstanding i dele af saltvandshandlen...så kom frem med personer og forretninger
![]()
![]()

Der ud over er der så også alm. brugere der spræder virklig grove rygter der så heller ikke er hold i hos butikkerne.
Steen
Steen
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6700 Esbjerg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg 38,5 km Fra kvong
- Kontakt:
Ja man kan jo udelukke de firmaer/ forretninger som blev nævnt som fusker / kejler / rocker og de så kaldte "supporter" til disse firmaer.
I tråden blev der også nævnt
"i skal bare prøve at åbne en lille koral shop, så skal i se de mafia metoder der kommer i brug"
Så mon ikke der skal kigges den vej
Bare et gæt
I tråden blev der også nævnt
"i skal bare prøve at åbne en lille koral shop, så skal i se de mafia metoder der kommer i brug"
Så mon ikke der skal kigges den vej
Bare et gæt

Senest rettet af ronny.w ons 27. apr 2011 20:25, rettet i alt 2 gange.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
æv jeg er da også nysgerigLord Mike skrev:Hvorfor skulle jeg dog det... Så skulle jeg jo gå undercover for ikke at komme i badstandingLarsSteen skrev:Lord Mike skrev:Helt enig.StarF skrev:Problemet er bare, at personen i går jo faktisk havde ret. Visse butikker, bruger mafia metoder, over for andre butikker. Jeg finder det meget underligt, at visse forhandlere tuder over marked, mens de selv ligger mere energi i at gå og stikke andre butikker, end at gøre en indsats for at få folk til at bruge deres butik, kontra net handel.
Men gad sgu godt vide hvem denne "anonyme" person er?? Bare syndt at man mere eller mindre er nød til at gå undercover for at beskytte sin person for ikke at blive badstanding i dele af saltvandshandlen...så kom frem med personer og forretninger
![]()
![]()
Det er satme ikke min stil at skrive negativt omkring forhandlere eller ligende der må du selv ud og lave lidt researches, men har på en eller anden måde respekt for dem som gør dette.

Mvh. Lars Steen
- Olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
- Saltvand siden?: 2006
Har været på virksomhedsbesøg på en brødfabrik i skt. Petersborg og blev tilbudt noget vand - og sørme om det ikke var saltvand. Men jo, de drikker selvfølgelig massere af vodka - både når de fisker i parkerne midt på dagen blandet op med juice eller hvis man går på restaurant og får stukket et vodka-menukort i hånden som vi andre får vinkort. Voakaen var forventelig men vi var noget overraskede over det der saltvand's trickLord Mike skrev:Olsen: Lige et spørgsmål til din profil... Nu har jeg været i Rusland flere gange for at åbne butikker, har dog aldrig set en russer drikker saltvand men derimod masser af vodka. Så hvorfor denne påstand?

- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Hvis du er blevet tilbudt saltvand så forståes bedreOlsen skrev:Har været på virksomhedsbesøg på en brødfabrik i skt. Petersborg og blev tilbudt noget vand - og sørme om det ikke var saltvand. Men jo, de drikker selvfølgelig massere af vodka - både når de fisker i parkerne midt på dagen blandet op med juice eller hvis man går på restaurant og får stukket et vodka-menukort i hånden som vi andre får vinkort. Voakaen var forventelig men vi var noget overraskede over det der saltvand's trickLord Mike skrev:Olsen: Lige et spørgsmål til din profil... Nu har jeg været i Rusland flere gange for at åbne butikker, har dog aldrig set en russer drikker saltvand men derimod masser af vodka. Så hvorfor denne påstand?

Det værste jeg er blevet tilbud i Rusland var 1/2 øl 1/2 vodka, det bliver man godt nok beruset af. Men ja de drikker vodka morgen, middag og aften og kan til enhver tid drikke mig under bordet (ok, det skal der så ikke sa meget til), men drikke det kan de...
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
Den lille troll sover så sødt
Waky Waky
Seneste besøg:25/4/2011, 17:56
http://www.saltvandsforum.dk/memberlist ... ile&u=5219

Waky Waky

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
ronny.w skrev:Den lille troll sover så sødt
Waky Waky
![]()
Mon ikke det skyldes at Erik har lukket for hans profil.
Ip'en kunne han jo ikke lukke for da det var via en anonym proxy
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8000 Århus C
Har lige læst denne tråd igennem samt nogle af dem der bliver henvist til.
Bemærk at jeg nu skriver i som omtale, dem der vil føle sig ramt er velkomne, dem som ikke føler sig ramt - hav en god dag, du/i laver alligevel ikke ballade.
Hvor er i dog barnlige, stop nu med at være efter hinanden offentligt og dermed jage folk med viden væk fra vores dejlige forum!
Hvis i vil svine hinanden gør det på en pb!
Hvis i vil brokke jer, gør det på en pb til Admin teamet.
Accepter at alle ikke kan lide alle.
Lad folk have deres holdning, jeg er heller ikke enige i alles holdning, men har ikke noget behov for, at kommentere det hele tiden og så igen.
Jeg bakker ud af denne tråd igen, se nu lidt lyst på det og gå en tur.
Vejret er dejligt og kvinderne er begyndt at gå i sommertøj!
PS. Kolde øl er også gode uden for, mens du/i køler af over en kommentar fra en person du/i ikke bryder dig om- som du ikke behøver at kommentere videre på!
Bemærk at jeg nu skriver i som omtale, dem der vil føle sig ramt er velkomne, dem som ikke føler sig ramt - hav en god dag, du/i laver alligevel ikke ballade.
Hvor er i dog barnlige, stop nu med at være efter hinanden offentligt og dermed jage folk med viden væk fra vores dejlige forum!
Hvis i vil svine hinanden gør det på en pb!
Hvis i vil brokke jer, gør det på en pb til Admin teamet.
Accepter at alle ikke kan lide alle.
Lad folk have deres holdning, jeg er heller ikke enige i alles holdning, men har ikke noget behov for, at kommentere det hele tiden og så igen.
Jeg bakker ud af denne tråd igen, se nu lidt lyst på det og gå en tur.
Vejret er dejligt og kvinderne er begyndt at gå i sommertøj!

PS. Kolde øl er også gode uden for, mens du/i køler af over en kommentar fra en person du/i ikke bryder dig om- som du ikke behøver at kommentere videre på!
- ronny.w
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Kontakt:
How How øl er godt alle steder og ikke kun udenforAndersNT skrev:
PS. Kolde øl er også gode uden for,