Tiptop er nye, og alle de andre forhandlere har også hentet sikre dødskandidater hjem, lad os holde en ordentlig tone

Hougaard skrev:Mine herrer, træd varsomt - Denne tråd skal ikke udvikle sig til forhandler bashing ...![]()
Tiptop er nye, og alle de andre forhandlere har også hentet sikre dødskandidater hjem, lad os holde en ordentlig tone
hmm det er noget snavs så men det bliver jo ris til egen røv, hvis der ikke bliver taget vad lære folk vil jo aut holde sig der fra butikker med sådanne fejl salgStarF skrev:Må indrømme jeg finder det bekymrende at jeg nu har hørt om 3 der har købt det omtalte "jule" træ, alle sammen har fået afvide det er en let koral, der ikke skal have for meget lys.
nå ja, de 2 der har valgt at klage, har fået afvide, de tager fejl, korallen er let at holde, og de kender flere der holder dem.
StarF skrev:Må indrømme jeg finder det bekymrende at jeg nu har hørt om 3 der har købt det omtalte "jule" træ, alle sammen har fået afvide det er en let koral, der ikke skal have for meget lys.
nå ja, de 2 der har valgt at klage, har fået afvide, de tager fejl, korallen er let at holde, og de kender flere der holder dem.
ifølge dem er en Zanclus cornutus, også en let fisk.Carsten skrev:StarF skrev:Må indrømme jeg finder det bekymrende at jeg nu har hørt om 3 der har købt det omtalte "jule" træ, alle sammen har fået afvide det er en let koral, der ikke skal have for meget lys.
Det er da en noget uheldig holdning at have, især når man er ny på markedet.
De taler jo mod bedre vidende.
Er det noget du selv har fra dem eller bare snak rundt omkring, for hvis det er rigtigt er det godt nok en ærgelig udmelding og komme medStarF skrev:ifølge dem er en Zanclus cornutus, også en let fisk.Carsten skrev:StarF skrev:Må indrømme jeg finder det bekymrende at jeg nu har hørt om 3 der har købt det omtalte "jule" træ, alle sammen har fået afvide det er en let koral, der ikke skal have for meget lys.
Det er da en noget uheldig holdning at have, især når man er ny på markedet.
De taler jo mod bedre vidende.