Hvor flovt, for jeg kan ikke huske prisen. Men jeg vil tro det ligger på omkring 200kr. Og det er vist nok for 2,5 liter. Ellers ring til Decocean når han kommer tilbage fra sin vinterferien.andersen2009 skrev:Hvad er priserne på færdigblandet..?nesnej skrev:Jeg køre med De oceans egne blandinger som hedder KH+ og CA+ samt MG. Det er rimelig billigt og fungerer til UG. MG bliver tilsat manuelt mens KH og CA samt en spids vodka bliver tilført via doseringspumpe.
Balling vs sporestoffer
- nesnej
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: København Ø
- Kontakt:
Re: Balling vs sporestoffer
Venlig hilsen
Henning Augustine Jensen
Henning Augustine Jensen
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Balling vs sporestoffer
andersen2009 skrev:Med min ringe erfaring indenfor dette felt, syntes jeg dog at det lyder forkert at tilsætte og vil nok forsøge mig uden mineralsalten. Mest fordi jeg har svært ved at se fornuften i det og samtidig holde det bare lidt simpelt.Benny skrev:Du kan læse hvorfor her : http://petsupply.dk/guide-ballingmetoden-e-53, nogen siger dog at der er unødvendigt, så jeg tror der er delte meninger, om hvor nødvendigt det er, at tilsætte mineralsalt.
Håber det hele er lidt mere simpelt, når først man lige kommer igang med det. Det virker en lille smule forvirende at sidde og læse om.
Der er skam en menig med galskaben.
Salt er mange andre ting end natrium, som er hovedbestand delen af saltvandet.
Grunden til at man tilsætter natrium FRIT salt er at de andre salte opbruges men ikke natriumen.
Ved ikke at tilsætte det bringer du uorden i ionbalancen.