Tur til kattegat centret ?
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Har trukket lod og det blev den 29 Juli !
Skriv her hvem og hvor mange du kommer, her i denne tråd så samler jeg sammen og arrangere det sidste !
Skriv her hvem og hvor mange du kommer, her i denne tråd så samler jeg sammen og arrangere det sidste !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

- weblance
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Struer
- Kontakt:
Vi må melde pas til den 29. Ha' en rigtig god tur - og som mastou siger ville det være dejligt at få nogle billeder efter turen!
450 l balje >> 150 l sump m/auto vandpåfyldning >> 2 X HQI 150W 14.000K >> Deltec TS1250 >> Deltec HLP 5250 returpumpe >> Tunze Turbelle Stream Kit TS07 m/fotocelle
- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Hvornår er sidste tilmelding??
Det er jo lige midt i ferien... Så man ved jo aldrig om man pludseligt finder en rejse til "Lærlige-Pris"....
Det er jo lige midt i ferien... Så man ved jo aldrig om man pludseligt finder en rejse til "Lærlige-Pris"....

Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
www.varmkaffe.dk - Blog om hus og have på landet.
Min Blog om Akvariet!
- muldfred
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 3300 Frederiksværk
ja det ville nok være mere realistisk med en dato efter sommeren, så er de fleste nok ikke på ferie mere. og så kan jeg jo også måske komme med 

Mvh Morten Rønde
160 liter http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=2513
840 liter http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... highlight=
Se mine indbygget akvarier lige oppe over

160 liter http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=2513
840 liter http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... highlight=
Se mine indbygget akvarier lige oppe over

-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
Hejsa folkens.
Lyder super godt at I vil lave en fællestur til KC i år, men jeg vil mene at det er en skidt ide at tage derud midt i højsæsonen, hvis I kan undgå det. I juli måned er det meget sandsynligt at der vil være mellem 2500 og 4500 mennesker dagligt for at se akvarierne. Det betyder ventetid ved hvert enkelt akvarium for overhovedet at komme ind til ruderne... Samtidig er det en travl tid for personalet, og derfor svært at få dem i tale.
Hvis I har mod på at vente lidt, dvs. hen mod sidst i september/først i oktober måned så er forholdene helt anderledes. Til den tid vil jeg (arbejder forresten på KC
) også have mulighed for at træde til og give en rundtur bag kulisserne, hvis I er interesserede.
Og Brian - hvis du er tovholder for en KC-tur senere på året så meld det endelig til mig, da vi så kan strikke et lille program sammen til en hyggelig og forhåbentlig informativ dag.
Mvh. Morten Poulsen.
Lyder super godt at I vil lave en fællestur til KC i år, men jeg vil mene at det er en skidt ide at tage derud midt i højsæsonen, hvis I kan undgå det. I juli måned er det meget sandsynligt at der vil være mellem 2500 og 4500 mennesker dagligt for at se akvarierne. Det betyder ventetid ved hvert enkelt akvarium for overhovedet at komme ind til ruderne... Samtidig er det en travl tid for personalet, og derfor svært at få dem i tale.
Hvis I har mod på at vente lidt, dvs. hen mod sidst i september/først i oktober måned så er forholdene helt anderledes. Til den tid vil jeg (arbejder forresten på KC

Og Brian - hvis du er tovholder for en KC-tur senere på året så meld det endelig til mig, da vi så kan strikke et lille program sammen til en hyggelig og forhåbentlig informativ dag.
Mvh. Morten Poulsen.
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Se min Profil for flere oplysninger
- Kontakt:
Nørd
Hej
Er der lavet aftale med Centret omkring grupperabat? Jeg kender en på centret som burde kunne hjælpe med prisen. Er der meldt en pris ud?
Mvh.
Michael
Er der lavet aftale med Centret omkring grupperabat? Jeg kender en på centret som burde kunne hjælpe med prisen. Er der meldt en pris ud?
Mvh.
Michael
- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Og hvor meget videre kom vi med den kommentar Carsten ??Carsten skrev:Uge 42 er da lige så kikset, det er skolenes efterårs ferie!!

Jeg kan da sagtens blive ved med at foreslå datoer - Lørdag d 2 September så ??
Morten P - Kan du stå for at arrangere ved KC, evt med et lokale vi kan starte i til en kop kaffe eller en vand og så kan du give "the grande guided tour" bag efter ?
Mvh
Brian
[/center]
Brian

- Brian
- Æresmedlem
- Reactions:
- 21
- Kontakt:
Godt så - Lørdag d 23 September syntes jer ser RIGTIG god ud 
Hva siger i andre !
Morten har desuden lavet et fantastisk program som jeg da håber han lige vil forklare her...ikke Morten ??

Hva siger i andre !
Morten har desuden lavet et fantastisk program som jeg da håber han lige vil forklare her...ikke Morten ??

Mvh
Brian
[/center]
Brian

- jthyge
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 8543 Hornslet
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Søby, Hornslet.
- Kontakt:
Den dato tilslutter jeg mig gerne... 

Jesper Thygesen - 86 liters Nano
Min Blog om Akvariet!
Min Blog om Akvariet!
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Stoholm
- weblance
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 7600 Struer
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Struer
- Kontakt:
Jeg og familien er med på'en!
450 l balje >> 150 l sump m/auto vandpåfyldning >> 2 X HQI 150W 14.000K >> Deltec TS1250 >> Deltec HLP 5250 returpumpe >> Tunze Turbelle Stream Kit TS07 m/fotocelle
-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8200 Århus N
Som jeg nævnte i et mine tidligere indlæg arbejder jeg på KC, så jeg har tilladt mig at lave et lille dagsprogram for de som vil med d. 23/9.
10.00 Velkomst på Kattegatcentret.
10.15 Kaffe, the og saftevand i Nautilus-restauranten. Præsentation af dagsprogram.
11.00 Rundvisning forbi Kattegatafdelingen, Oceanariet, Hajtanken og Tropisk Lagune. Turen slutter i det store teknikrum bag Oceanariet, hvor der kan diskuteres lidt teknik
12.30 Mulighed for selv at vandre rundt i udstillingen.
13.00 Dykkerfodring i Oceanariet.
14.00 Hajfodring.
15.00 Fodring i Tropisk Lagune.
Udover de faste fodringer i centret fra 13-15 kan vi sandsynligvis også præsentere nye sæler i vort udendørs sælanlæg. For de som lyster kan der bestilles prøvedyk i Oceanariet med een af vore dykkerinstruktører (se priser på http://www.kattegatcentret.dk)
Jeg kan afsløre at prisen bliver indgang+muligvis et par kroner til the og kaffe.
Vel mødt - Morten.
10.00 Velkomst på Kattegatcentret.
10.15 Kaffe, the og saftevand i Nautilus-restauranten. Præsentation af dagsprogram.
11.00 Rundvisning forbi Kattegatafdelingen, Oceanariet, Hajtanken og Tropisk Lagune. Turen slutter i det store teknikrum bag Oceanariet, hvor der kan diskuteres lidt teknik

12.30 Mulighed for selv at vandre rundt i udstillingen.
13.00 Dykkerfodring i Oceanariet.
14.00 Hajfodring.
15.00 Fodring i Tropisk Lagune.
Udover de faste fodringer i centret fra 13-15 kan vi sandsynligvis også præsentere nye sæler i vort udendørs sælanlæg. For de som lyster kan der bestilles prøvedyk i Oceanariet med een af vore dykkerinstruktører (se priser på http://www.kattegatcentret.dk)
Jeg kan afsløre at prisen bliver indgang+muligvis et par kroner til the og kaffe.
Vel mødt - Morten.