og hvis i nu tager der til så koster en tatoo mega billig hehe og de er

Pr. person ?spax skrev:Lyder ikke til at jeg har en chance for at komme til egypten, i så fald bliver det alene. Ja og kreta og gran canarie er helt udelukketSå nu snakker vi om Bali, og tager nok 14 dage, fordi det er så langtvæk. Har søgt lidt på nettet, og ser ud til at priserne er lidt i top, 7 nætter for 18000kr
Jeg er "desværre" gift, så jeg må ikke færdes på den gadespax skrev:Ja der er sku et kedeligt natteliv i pattayaBoede på Hotel Marine Yensabai Mansion og det lå kun få min fra walkstreet
Hvornår er det i tager afsted? for jeg kan ikke finde nogen flybilletter til kun 5k, og hvilket selvskab har i bestilt dem igennen?pederrevnørd skrev:Jeg tager til Thailand her snart med konen, og vi giver i højsæsonnen 5K pr. flybillet og 220 kr om dagen for 3 stjernet hotel fro 2 personer med morgenmad.
Der er da fedt, gode ting i vanden, og ikke mindst på land også
Elsker da oz Bali, men det er langt dyrere at opholde sig der end i Thailand.
Hejsa,spax skrev:Hvornår er det i tager afsted? for jeg kan ikke finde nogen flybilletter til kun 5k, og hvilket selvskab har i bestilt dem igennen?pederrevnørd skrev:Jeg tager til Thailand her snart med konen, og vi giver i højsæsonnen 5K pr. flybillet og 220 kr om dagen for 3 stjernet hotel fro 2 personer med morgenmad.
Der er da fedt, gode ting i vanden, og ikke mindst på land også
Elsker da oz Bali, men det er langt dyrere at opholde sig der end i Thailand.