Gider ikke at slappe af! Istedet for at hjælpe begyndere, sviner han dem og de ting de gør til HVER eneste gang! er træt af det fjols!

hvis du KUN vil have ros og ikke kan tåle kritik skulle du måske lad vær med at oprette en tråd om dit akv.
Gider ikke at slappe af! Istedet for at hjælpe begyndere, sviner han dem og de ting de gør til HVER eneste gang! er træt af det fjols!
muldfred skrev:Det var da helvedes til surt opstød du lige fik der hva.....
Og fordi det ikke er positivt det Carsten skriver, kunne det godt være det var vær at lytte efter alligevel.
hvis du KUN vil have ros og ikke kan tåle kritik skulle du måske lad vær med at oprette en tråd om dit akv.
Nadia skrev:Det er slet ikke for at blande mig, men kræver chromis ikke et væsentligt størrer akvarie end 50 liter? Plus det er en stime fisk, og helst skal gå en 6 stykker sammen?
Det kan godt være at du ser dette som en kritik, men jeg ser det mere som fakta. Måske er det lidt et uheldigt ordvalg, og det er jo også det der gør det svært, fordi det kan misforstås når man ikke høre udtalen. Det er her smilies kan komme ind i billedet. Desuden synes jeg også helt klart at man skal have kritik også selvom man er nybegynde, for det er jo det man lære mest af, efter min meningCarsten skrev:Jo, Nadia. Chromisser kræver langt mere plads end hvad der er i et 50 liters akvarie. Det er også absolut tåbeligt at smide sten, krebs og fisk i på engang.