VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Mobys tur til DeJong
- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Silkeborg/linå
Re: Mobys tur til DeJong
Puha ikke rart at høre med djævle øen.. Nu endelig ikke glemme det danske sprog..griner..
Mvh Troels
Husk at være gode ved hinanden, det betaler sig..smiler..
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 9000 Aalborg
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Vejgaard
Jeg lover dig at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for ikke at påtage deres underlige dialekt! 

- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Du er sku en god dreng Tobias..
Vi skal jo også helst kunne forstå dig når/hvis du vender tilbage til dk igen..
Mvh Troels
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: 3600 Frederikssund
Hehe, i lyder som to københavnere 

- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Ja, alt andet ville være noget værre noget!Valentin skrev:Du er sku en god dreng Tobias..
Mig ikke forstå hvad du sir'? O:MMartin skrev:Hehe, i lyder som to københavnere
- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Hehe.. eller to kællinger..smiler..
Mvh Troels
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Haha x)
- Kjaer
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2010
- Geografisk sted: næstved
Haha, bare vent - den kryber ind på dig. Min Esbjergensiske svigerinde bliver taget for Københavner, og hun er ikke flyttet til djævleøen, men bor bare sammen med min lillebror.Tobias skrev:Jeg lover dig at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for ikke at påtage deres underlige dialekt!
Muahahaha
- Tobias
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 16
Haha..
Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg faktisk halv sjællænder

- Kjaer
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Schwensen skrev:Hold da op! Hvornår bestilte du da? Det er alligevel vildt, at han får så mange bestillinger, at han ikke kan behandle dem alle. Også lidt synd for ham, for han vil jo gerne, men han er nok blevet lidt overrasket over de mange bestillinger!Kjaer skrev:Han slettede min bestilling, fordi det kun var et par klovne og dannebrogsrejer, og det fylder forholdsvist meget. Surt!
Men jeg har heller ikke fået nogen mail :S og jeg bestilte d. 13. august!
Jeg bestilte d. 23. August. Egentlig synes jeg, at det ville være mere reelt, hvis man afgjorde hvilke ordrer der skulle slettes, ved at lade det være afgjort af hvornår folk havde bestilt i stedet for hvor stor ordren er, men kan da godt se, at det ville være surt for Moby, at skulle slette en stor ordre, for at have plads til en mindre.
Synes bare ikke, det er helt rimeligt, at det vil være min ordre, der bliver slettet igen, hvis samme problem opstår næste gang, han skal afsted. Med mine 125 l kommer jeg jo aldrig til at være en af de "store" ordrer.
Anyway, jeg skriver selv ovenstående til ham.
- Kjaer
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Jeg er også andengenerationsindvandrer - Jeg har aner i midtjylland.Tobias skrev:Haha..

- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Kjaer..
Kunne man ikke finde en anden fra forum at slå sig sammen med så, eller flere og en af jer henter og så deler i poserne bag efter, så burde det da nemt kunne lade sig gøre, og i kunne endda skiftes til at være ham der køre.. Så hjælper alle hinanden og i får hilst lidt på andre i jeres nær område..smiler..
God potentiale for fragment bytning
Kunne man ikke finde en anden fra forum at slå sig sammen med så, eller flere og en af jer henter og så deler i poserne bag efter, så burde det da nemt kunne lade sig gøre, og i kunne endda skiftes til at være ham der køre.. Så hjælper alle hinanden og i får hilst lidt på andre i jeres nær område..smiler..
Mvh Troels
- Kjaer
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Det er der selvfølgelig noget om, men lidt svært, når han skriver og aflyser ordren lige inden han tager afsted...Valentin skrev:Kjaer..
Men igen - jeg går ikke ud fra, at han salv havde regnet med at rende ind i den grad af pladsmangel. Ellers havde han vel taget forholdsregler på forhånd.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
Tror jeg at du kan være helt sikker på, at han ikke havde regnet med! Men synes skam også det er ærgeligt for dig! Men mon ikke han tager ved lære af denne gang så?Kjaer skrev:Det er der selvfølgelig noget om, men lidt svært, når han skriver og aflyser ordren lige inden han tager afsted...Valentin skrev:Kjaer..
Men igen - jeg går ikke ud fra, at han salv havde regnet med at rende ind i den grad af pladsmangel. Ellers havde han vel taget forholdsregler på forhånd.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Det er jo nok fordi der er mange mindre ordrer, og hver order kommer jo i sin egen kasse. Så der er meget spildplads.
Og vel hellere være sikker på at der er plads til det hele frem for at måtte efter lade noget dernede.
Og vel hellere være sikker på at der er plads til det hele frem for at måtte efter lade noget dernede.
- Deep Ocean
- Dværg kejser
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2625 Vallensbæk
- Saltvand siden?: 1995
- Geografisk sted: Vallensbæk
- Kontakt:
Hej Allesammen.
Jeg er i Holland og har desvaerrer ikke haft internet forbindelse foer i iaftes. Telefonen har jeg slukket grundet udgifter i data trafik. Jeg har svaret alle mails.
Bio Jeg er kommet til at misse at sende dig en mail har sendt dig en, og din bestilling er med.
Vedroende alle der ikke faar noget med denne gang, endnu engang beklager jeg, og vil forsoge at finde en loesning paa dette til an anden gang, enten med en storre varevogn eller via interne aftale om at laegge flere bestillinger i en flamingo kasse saa man selv kan dele ved ankomsten. Desvaerre har jeg som sagt matte aflyse bestillinger der kun om handler 2-3 varer som der gaar en hel flamingokasse til, og da det har varet lidt overvaeldene med bestillinger denne gang har jeg tilfaeldigt valgt nogle faa fra.
Alle der ikke har fået deres ordre med denne gang vil få 8% rabat på deres næste dejong bestilling uanset størrelse.
Jeg har virkelig blevet sat paa overarbejde denne omgang med faa timers soevn og prover at gore det saa godt som muligt for alle parter.
Mvh Moby
Jeg er i Holland og har desvaerrer ikke haft internet forbindelse foer i iaftes. Telefonen har jeg slukket grundet udgifter i data trafik. Jeg har svaret alle mails.
Bio Jeg er kommet til at misse at sende dig en mail har sendt dig en, og din bestilling er med.
Vedroende alle der ikke faar noget med denne gang, endnu engang beklager jeg, og vil forsoge at finde en loesning paa dette til an anden gang, enten med en storre varevogn eller via interne aftale om at laegge flere bestillinger i en flamingo kasse saa man selv kan dele ved ankomsten. Desvaerre har jeg som sagt matte aflyse bestillinger der kun om handler 2-3 varer som der gaar en hel flamingokasse til, og da det har varet lidt overvaeldene med bestillinger denne gang har jeg tilfaeldigt valgt nogle faa fra.
Alle der ikke har fået deres ordre med denne gang vil få 8% rabat på deres næste dejong bestilling uanset størrelse.
Jeg har virkelig blevet sat paa overarbejde denne omgang med faa timers soevn og prover at gore det saa godt som muligt for alle parter.
Mvh Moby
Senest rettet af Deep Ocean søn 5. sep 2010 23:39, rettet i alt 1 gang.
[center]http://www.deepoceanshop.dk[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
[center]Så er du ikke på Bar bund. Kom med på bølgen hos Deep Ocean[/center]
- Han$en
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2990 Nivå
- Saltvand siden?: 2006
Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?
Fx. til 2 rejer, og en Trimma, kunne man jo sagtens nøjes med en 30x20x20 flamingo-boks eller der omkring.
Fx. til 2 rejer, og en Trimma, kunne man jo sagtens nøjes med en 30x20x20 flamingo-boks eller der omkring.
[center]Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic[/center]
- HyBrider
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Geografisk sted: Aarhus, Skødstrup
- Kontakt:
Hey Moby.Deep Ocean skrev:Hej Allesammen.
Mvh Moby
Fint med lidt opfølgning - jeg så tilfældigvis tråden herinde, da jeg lige har set min bekræftelse.
Jeg har ligeledes sendt dig en mail omkring evt. ændringer, i henhold til din information omkring, at man bør tjekke i overensstemmelse med De Jong's lagerliste.
Hvis du når at se min mail, og der skal laves rettelser i henhold til ting der ikke er på hans lagerliste, håber jeg du får tid til det. Hvis ikke, så går verden nok ikke under alligevel

Men jeg har prøvet at formulere mig så kort og konkret som muligt.
Vi ses i Århus

//Hedemann
//Karsten
- bio
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7323 Give
- Geografisk sted: Givskud
- Kontakt:
Som Moby også skriver, så har jeg modtaget en mail og mine ting er med
Omkring afhentning skriver han at det er ved McDonalds ved motorvejen i Vejle, men der er to McDonalds der ligger ud til motervejen i Vejle, er der evt. nogen der ved hvilken en det er (Transportvej 4 eller Jens Ravnsvej 1)? Jeg har ikke skrevet og spurgt Moby selv, da jeg ikke forventer at han kommer på nettet igen. Hvis der ikke er nogen der ved det, spørger jeg ham bare når han ringer, men det ville bare være meget rart at vide, så jeg ved hvor travlt jeg har når han ringer...

Mvh Lasse
Biolog, Nordic Reef
Biolog, Nordic Reef
- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Moby skriver, at jeg skal afhente på Snoghøj Landevej 2 på benzintanken (Fredericia). Den adresse kan google maps ikke finde. Kan nogen hjælpe?
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
det er ved dtcbio skrev:Som Moby også skriver, så har jeg modtaget en mail og mine ting er medOmkring afhentning skriver han at det er ved McDonalds ved motorvejen i Vejle, men der er to McDonalds der ligger ud til motervejen i Vejle, er der evt. nogen der ved hvilken en det er (Transportvej 4 eller Jens Ravnsvej 1)? Jeg har ikke skrevet og spurgt Moby selv, da jeg ikke forventer at han kommer på nettet igen. Hvis der ikke er nogen der ved det, spørger jeg ham bare når han ringer, men det ville bare være meget rart at vide, så jeg ved hvor travlt jeg har når han ringer...
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Geografisk sted: Støvring
Bødkervej 5nbd skrev:Moby skriver, at jeg skal afhente på Snoghøj Landevej 2 på benzintanken (Fredericia). Den adresse kan google maps ikke finde. Kan nogen hjælpe?
7000 Fredericia
Lige over den, ligger der en ok station (mener jeg det er) det er der i skal mødes. tjek evt google maps.
- Kjaer
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Synes ideen er god med mindre flamingokasser. Sidst fik jeg en enkelt dannebrogsreje i en kæmpe kasse. Det så helt åndsvagt ud.Han$en skrev:Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?
Jeg synes til gengæld ikke, at man kan ønske flere ture. Jeg synes, at det er helt fantastisk, at Moby tager de her sindsyge ture for at skære priserne ned, men synes ikke, at man kan forlange af ham, at han tager turen oftere. Det tager hårdt på søvn o.s.v. hver gang.
- klisby
- Palet kirurg
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8700 Horsens
- Geografisk sted: Horsens, Denmark
Jeg tror nu ikke kun Moby gør det for sine blå øjnes skyld (og det forventer jeg heller ikke han gør)- selvfølgelig tjener han en skilling på disse ture, og hvis markedet er til det tror jeg gladeligt han vil lave flere ture.Kjaer skrev:Synes ideen er god med mindre flamingokasser. Sidst fik jeg en enkelt dannebrogsreje i en kæmpe kasse. Det så helt åndsvagt ud.Han$en skrev:Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?
Jeg synes til gengæld ikke, at man kan ønske flere ture. Jeg synes, at det er helt fantastisk, at Moby tager de her sindsyge ture for at skære priserne ned, men synes ikke, at man kan forlange af ham, at han tager turen oftere. Det tager hårdt på søvn o.s.v. hver gang.
Dette indlæg må ikke misforstås - syntes det er super godt det Moby gør, og er meget tilfreds med Deepocean - jeg tror bare at der trods alt er økonomi i hans ture og hvis markedet er til det, vil han også oprette flere ture.

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Nu er den måde Moby sælger på jo også lidt anderledes end de fleste andre.Kjaer skrev:Synes ideen er god med mindre flamingokasser. Sidst fik jeg en enkelt dannebrogsreje i en kæmpe kasse. Det så helt åndsvagt ud.Han$en skrev:Kunne der som alternativ ikke enten køres ture lidt oftere, eller benyttes kasser af passende størrelse fra De Jong's side?
De kasser får han fra Dejong. Og jeg tror ikke de har mere end en størrelse.
Men derfor kunne det jo være en god ide hvis han lavede et par plukke kasser. Hvor navnet på modtageren stod på posen istedet for på en kasse.
- jakobvillien
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: København Ø
Nu er der jo sikekrt også en praktisk ting i at kasserne har samme størrelse; Så er de nemme at stable og vælter ikke. Mindre puslespil. Konsekvensen er firmaformen er, at hvis man bestiller lidt når der er stor efterspørgsel, risikerer man ikke at få bestillingen med. Sådan er det bare.
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
Stiller lige nok et mega dumt spørgsmål meeeeeeen:
Når man går ind på hans hjemmeside står der 0.00 kr ved alle varer - hvordan ved I feks. hvad en gul kirurg kommer til at koste? Og er denne givne pris inkl. transport eller hvorledes?
Thanks
Når man går ind på hans hjemmeside står der 0.00 kr ved alle varer - hvordan ved I feks. hvad en gul kirurg kommer til at koste? Og er denne givne pris inkl. transport eller hvorledes?
Thanks
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- Valentin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
Bingocaller..
Skriv en mail til ham og spørg efter en pris liste, så får du en liste med alle de fisk han kan skaffe samt priserne..
Hans mail er..
www.deepocean.dk
Skriv en mail til ham og spørg efter en pris liste, så får du en liste med alle de fisk han kan skaffe samt priserne..
Hans mail er..
www.deepocean.dk
Mvh Troels
- Gzus.dk
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2650 Hvidovre
- Geografisk sted: Hvidovre
- Kontakt:
Hvis du vælger størrelsen kan du se de forskellige priser.Bingocaller skrev:Stiller lige nok et mega dumt spørgsmål meeeeeeen:
Thanks
/Morten N