Lad mig lige høre når du finder ud af om Moby skaffer dem.. Så kunne det være jeg også skulle prøve enFrederikNørgaard skrev:Takker alle sammen for jeres gode rådJeg vil løbende holde jer opdatere, som projektet skrider frem.

Lad mig lige høre når du finder ud af om Moby skaffer dem.. Så kunne det være jeg også skulle prøve enFrederikNørgaard skrev:Takker alle sammen for jeres gode rådJeg vil løbende holde jer opdatere, som projektet skrider frem.
FrederikNørgaard skrev:Lige pt leder jeg efter et akvarie, da jeg gerne vil have i helglas, fordi jeg ikke ved om en HOB skummer kan sættes fast hvis der er en alukant.
Min eneste frygt for at købe fra æg er at de skulle være lidt tricky at fodre op, da de kræver meget små foderdyr.
Det lyder superFrederikNørgaard skrev:Hej Marco.
Det går faktisk fint. Har måske fundet akvariet, har fundet mit lys, så skal til at bygge lyskasse. Mangler kun skummer og filter, dog regner jeg stærkt med at købe Deltec MCE600 som skummer, da den har rum til filtermedie.
Der ud over mangler jeg en MASSE Caulerpa alger
Selvfølgelig, I kommer ikke til at undgå billederMMartin skrev:Husk en masse billeder til alle os nysgerrige::)) Sprutter er for seje!!
Så det godt, glemte bare helt at svareMarco R skrev:
Ved ikke, om du så mit spørgsmål, men hvordan kan det være, at du ikke kobler dit nye akvarie på dit nuværende, altså kører begge akvarie på samme sump?