.....vil nogen forklare mig hvad det her,da jeg føler mig rimlig udeforstående...
det er jo ikke ligefrem tale om at "skumme" produkter der bliver smedet som uundværlige,hvilket kan udnyttes på mange måder,ej heller syntes jeg det burde give positive/gavnlige roller som er tvivlende og ikke eksisterende.
Fiske- og koralsending hos Klovnfisken 9/3/2010
-
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
Re: Fiske- og koralsending hos Klovnfisken 9/3/2010
Nu er de sidste billeder kommet, bla. med bedre billeder af Barracudaerne...
Se på: http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... n-9-3-2010

Se på: http://www.saltvandsgalleri.dk/Sendinge ... n-9-3-2010

-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Strøby egede
Se det er fandeme humorJager skrev:jeg tror ikke der er nogle der behøver at gøre reklame for Thomas når han for en sending hjem.
det klare han selv ved at starte med at smide spam mail rundt ca 2 måneder før den kommer og så køre den der ud af for til slut lige at sende en mail rundt med hvor fantastisk sendingen nu er, sådan er det hver gang så hvis folk ikke er klar over thomas har fået en sending hjem må det være fordi de ligger på intensivafdelinger og bliver holdt kunstigt i live.
jager

Det ville godt nok være trist hvis man skulle til at tænke over hvor og hvem man linker til hvis en spørger efter en bestemt vare .. Nogle forhandlere er ret dårlige til at lægge billeder op af det de sælger og der ved mister reklame for deres butik men det må de sgu selv ligge at rode med.Nolan skrev:Jeg er medlem på flere fora, hvor der er stærke økonomiske interesser flettet ind i regelsættet.
Det gør desværre, at poster man links til forhandlere i udlandet eller forhandlere, som ikke støtter forum, modtager man omgående en advarsel. Gentagne advarsler medfører eksklusion.
Jeg har selv modtaget en advarsel for at sætte et billede ind, som befandt sig på en ikke-reglementeret forhandlers hjemmeside......
Jeg nyder den frihed der er på SF og jeg mener klart, at Erik formår at holde den kendte linie. Jeg kan ikke se problemet i, at han lægger billeder på af klovnens sendinger, når det nu er der han normalt kommer. Der bliver jo ikke kørt større kampagner for klovnens fortræffeligheder i den sammenhæng.
Hvis nogen mener, at en forhandler bliver forfordelt, står det jo vedkommende frit for, at blæse afsted til den lokale pusher med kameraet under armen?
/Kim
Så den regl må de meget gerne beholde for dem selv i andre forums.
Steen
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Ørestaden
Hougaard,
Kan man få at vide hvilket galleri produkt du har brugt til siden?
Det ser meget godt ud og teløk med den "lille ny" i familien.... gad vide om du har opkøbt alle saltvandsxxxxx.dk domæner
/HerrO
Kan man få at vide hvilket galleri produkt du har brugt til siden?
Det ser meget godt ud og teløk med den "lille ny" i familien.... gad vide om du har opkøbt alle saltvandsxxxxx.dk domæner

/HerrO