Google ads på forummet

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Google ads på forummet

Indlæg af Hougaard »

LHI skrev:men hosting delen kan ihvertfald ikke koste mange penge
Det kommer sgu an på hvor mange kompromier du er villig til at indgå:

redundant hardware ?
reduntant net ?
backup ?
nødstrøm ?
24 timers service ?

Og dette site er rimeligt stort efterhånden, det er altså ikke så billigt som folk tror ...
Brugeravatar
LHI
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 8900 Randers
Geografisk sted: Randers

Indlæg af LHI »

Aner ikke hvad det koster, hvor det er hostet eller andre ting vedr. økonomien bag saltvandsforum. Jeg tror bare at vi kan finde en løsning uden google adds :)

Hmmm tjekkede lige og såvidt jeg kan se er det hostet af Azero.dk, samme sted jeg bruger.
De er super stabile og dyrere end mange af de billige steder, dog er det en yderst rimelig pris man betaler hos dem, for en proffesionel service (synes jeg)
Dem ville jeg ikke skifte fra :)

Men det var jo også kun en idé, til at hjælpe Brian hvis han har problemer med at få det til at løbe rundt :)
Lars
260L saltbalje opstartet i maj 2009
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 43&start=0
Sidst opdateret den: 25 August 2009 - 7 nye billeder :)
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
20
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Der er ikke problemer som det er nu, men reelt set så kan det komme i en snarlig fremtid.

Jeg har betalt det før og gør det gerne igen - men så da helst en løsning der var neutral eller med overskud lige frem, det skal da ikke være nogen hemmelighed.

Og ud fra fremtidsudsigten ville jeg blot prøve google ads, men som folk nok har bemærket er reklame strømmen helt ved siden af. Det vil derfor blive fjernet igen !

Jeg har dog en ny ide i pipelinen, som kun tager udgangspunkt i det vi kender, de 2 banner placeringer i header og siden.

Tak for feedback og case closed !
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
Brugeravatar
LHI
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
16
Postnummer: 8900 Randers
Geografisk sted: Randers

Indlæg af LHI »

Hov glemte lige at svare :)
Det er super, når/hvis den tid kommer hvor det kniber med finanserne, så bare bp mig, så skal jeg nok hjælpe med at rykke folk i ørerne :sneaky2:
Lars
260L saltbalje opstartet i maj 2009
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php? ... 43&start=0
Sidst opdateret den: 25 August 2009 - 7 nye billeder :)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Husker lige en ting, med hensyn til finanseing af en side.
Det var på et nzb site, hvor der var en form for barometer, hvor man kunne se hvad der skulle til at penge for at finasere den pågældede måned. Man kunne så give et bidrag via paypal, indtil pengene var på plads. Og hvad der kom ind udover det nødvendige, blev overført til måneden efter.
Det var måske en mulighed her også.
Lohse
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Lohse »

jeg er græsk-katolsk kold om der er reklamer eller ej. Syntes det er vigtigest at siden bliver opretholdt. Om lad mig lige understrege at jeg mener det er helt ok hvis Brin rent faktisk tjener penge på at have dette forum kørende.

Brian hvis det, så send mig en pb med hvordan og hvorledes i forhold til den manglende økonomi i det her.
soreng
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
15
Postnummer: 2600 Glostrup

Indlæg af soreng »

Hej
Efter af have læst tråden, og spekuleret på hvordan man betalet, samt gennem længere tid undret mig over hvorfor der ved nogle stod jeg støtter forummet, har jeg først nu opdaget, at der er et lille felt på forsiden hvor man kan gøre det.

Har så set at det kun er muligt med paypal jeg har ikke paypal, og får det ikke. var det ikke muligt at komme til at betale med kort.

Jeg tror der er mange der vil betale hvis det er lettere at betale. Man kunne evt. begrænse medlemmer der ikke har betalt til kun at kunne gøre nogle ting herinde.

Hilsen
Søren
RSM 250 med aquamedic køler, overvejer nitrat of fosfat filter.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

soreng skrev:Hej
Efter af have læst tråden, og spekuleret på hvordan man betalet, samt gennem længere tid undret mig over hvorfor der ved nogle stod jeg støtter forummet, har jeg først nu opdaget, at der er et lille felt på forsiden hvor man kan gøre det.

Har så set at det kun er muligt med paypal jeg har ikke paypal, og får det ikke. var det ikke muligt at komme til at betale med kort.

Jeg tror der er mange der vil betale hvis det er lettere at betale. Man kunne evt. begrænse medlemmer der ikke har betalt til kun at kunne gøre nogle ting herinde.

Hilsen
Søren
Ved du hvad paypal er??
Selvom du ikke har det, kan du få det uden at det koster dig så meget som en 5 øre. Og det er super smart. Du kan betale i ganske mange lande via paypal. Både firmaer og private. Selvfølgelig hvis modtageren har en paypal konto.
det er modtageren der betaler for servicen.
soreng
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
15
Postnummer: 2600 Glostrup

Indlæg af soreng »

He Carsten

Jeg ved godt hvad paypal er.

Men er nået til grænsen for hvad jeg vil have at kort, samt koder til det ene og andet, og for det meste kan man ikke selv vælge koder, har rigeligt med koder at huske på personligt, og endnu flere med min forretning.

Og at oprette mig med paypal som jeg kun kommer til at bruge herinde, der sætter jeg grænsen.

Sad lige løseligt og talte koder ca 50 har ikke behov for en mere.

Hilsen

Søren
RSM 250 med aquamedic køler, overvejer nitrat of fosfat filter.
AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8000 Århus C

Indlæg af AndersNT »

soreng skrev:He Carsten

Jeg ved godt hvad paypal er.

Men er nået til grænsen for hvad jeg vil have at kort, samt koder til det ene og andet, og for det meste kan man ikke selv vælge koder, har rigeligt med koder at huske på personligt, og endnu flere med min forretning.

Og at oprette mig med paypal som jeg kun kommer til at bruge herinde, der sætter jeg grænsen.

Sad lige løseligt og talte koder ca 50 har ikke behov for en mere.

Hilsen

Søren
Det er da nemt ordnet med at ændre dine koder til én eller to?

Jeg kender endnu ikke nogle sider hvor jeg ikke selv må sætte mit password. Det eneste man kan løbe ind i er krav til udformningen, men det er som regel løst ved at have et over 8 tegn som indeholder både store og små bogstaver samt tal.

Men at du ikke vil oprettes på paypal er jo din sag, og ikke vores :) (Er bare ikke sikker på at jeg helt forstår hvorfor, men nok om det. Det er dit valg, og det respekterer jeg).
Brugeravatar
Munthe
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 1979
Geografisk sted: Hvidovre/Thailand

Indlæg af Munthe »

soreng skrev:Hej

Hilsen
Søren
Måske du skal prøve at læse den engang til :wink: . Du kan jo også ovreføre via din Bank ik.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=14&t=4980
Mit ferskakvarium 877 liter weisglas i front sump 2x112 liter.
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"