pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: pas på med at bistille på akvarieudstyr hjemme side

Indlæg af Brian C »

Sylvest skrev:
LHI skrev:Jeg tror faktisk at dette er en glimrende reklame for http://www.akvarieudstyr.dk/
jeg har da lige været inde og kigge på siden, som jeg ellers ikke har besøgt længe, og jeg kan ikke læse noget negativt om akvarieudstyr i denne tråd, så det er super :)

fejl på siden kan ske, han har tilbudt pengene tilbage, super, alt er i den skønneste orden set fra mit synspunkt :GO
Det er muligt at akvarieudstyr har overholdt de lovmæssige forpligtelser, men de vælger at optræde bedrevidende istedet for at prøve at hjælpe kunden, når det klart er deres egen fejl.

Stort set alle andre saltvandsbutikker ville da i det mindste have sagt undskyld for fejlen, og været lidt behjælpelige med at få løst problemet. Det er det jeg mener man skal sammenligne det med, og det giver i min verden ikke bonuspoint til akvarieudstyr.
jeg synes efterhånden bare denne tråd burde lukkes, der kommer ikke noget nyt

vi har kun hørt sagen fra én side, dvs Katrine20 og hendes opfattelse af det der blev sagt, om det er rigtigt eller ej skal jeg lade være usagt, men nogen gange bliver man mødt med samme tiltaleform som man selv bruger, hidsig eller rolig, men endnu engang vi var ikke til stede, og vi har ikke hørt sagen fra akvarieudstyrs side
jeg har selv handlet ved dem nogle gange, har ikke oplevet at de skulle være grove, eller afvisende mht at hjælpe en kunde, at de så ind i mellem kan være nogle sløve padder mht leveringstider og priserne er høje, især for os jyder
er en helt anden sag.
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Sylvest
Foxface
Foxface
Reactions:
15
Postnummer: 4000 Roskilde
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af Sylvest »

Ja, jeg beklager den kom lidt sent, men jeg har først læst den nu. (Ikke at det er nogen undskyldning :wink: )

Jeg er dog typen af kunde, som hvis jeg har valget mellem 2 ens butikker ved siden af hinanden, så vælger jeg den hvor jeg mødes med et smil og ikke et 'suk, endnu en kunde'.
Vi ved ikke hvad der er blevet sagt, men når man går så langt som at skrive et langt indlæg herinde, plus forsvare det adskillige gange. Så er der nok noget om snakken, om at de mere er den sidste type butik.

Anyway, min pointe var blot at jeg ikke er ligeså jubelglad som LHI :T
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af Brian C »

Sylvest skrev: Vi ved ikke hvad der er blevet sagt, men når man går så langt som at skrive et langt indlæg herinde, plus forsvare det adskillige gange. Så er der nok noget om snakken, om at de mere er den sidste type butik.
det er absolut ingen garanti, det afhænger helt af hvordan man selv har opfattet situationen, uanset om det er rigtigt opfattet eller ej, men lad det nu ligge, jeg er heller ikke jubelglad for at bruge dit ordvalg, men har desværre ofte oplevet kunder som burde være blevet hjemme i deres seng, og som skælder og smælder fra starten af, ja se de opnår heller intet hos mig... før de taler pænt. disse kunder vil stort set altid forsvare sig selv med at de kun talte pænt, og det var forhandleren der var grov...
:wink:
Mvh. Brian
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Indlæg af Helena »

Man må da kede sig hvis man ikke har andet at gå op i end en algemagnet :W Jeg arbejder ikke i Akvarieudstyr :wink: Men har i øvrigt kun oplevet en god service fra dem, og max. 2 dages leveringstid :K
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17

Indlæg af Brian C »

Helena skrev:Man må da kede sig hvis man ikke har andet at gå op i end en algemagnet :W Jeg arbejder ikke i Akvarieudstyr :wink: Men har i øvrigt kun oplevet en god service fra dem, og max. 2 dages leveringstid :K
jamen jeg keder mig også frygteligt :T

ej du har ret, og skal der ikke mere til at bringe ens p.. i kog så siger jeg velkommen til saltvandshobbyen, det skal nok give mange "sjove" timer :sneaky2:
Mvh. Brian
katrine20
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
15
Postnummer: 4560 Vig
Saltvand siden?: 2009

Indlæg af katrine20 »

jeg har sendt ham en mail har fået svar at han betaler de to gange fragt som gir 150kr plus penge retur. det er jo osse fint nok men har jo bare stadig ikke fået hvad jeg er blevet lovet og det systes jeg ikke er godt service at man lover folk noget også ikke holder det. for blev lovet den var komplet og det er den jo ikke uden en magnet. vis jeg hade været dem hade jeg nok sagt det beklger vi at de hade fået lavet en fejl så du får den magnet tilsendt så du har fået en komplet magnetskraber som aftalt slut. så hade de haft en tilfres kundne istedet for en sur. så hade han sparet 150kr til mig i fragt plus hans tid på alt det her pjat så i alt ville det ikke ha kostet ham noget at mig et komplet sæt som aftalen var. også systes vis man lover noget må man hold det og jo ikke min skyld de har fået lavet en fejl. selv om alle kan lave en fejl men som firma koster det bare nogen gange men det er så nok tjent ind igen med en tilfres kunde i den anden enden. for så handler de jo nok igen:)
og bare rigtig øv jeg har ventet en så lange på den nu unden at få det jeg skulle ha:(

ku godt lyde lidt som om på folk jeg kun er ude på brok men kan så sige at der tager i fejl for der skal rigtig meget til jeg bliver sur. og der er aldri nogen af de andre slatvands butikker der har oplevet mig sur. for det løser jo ikke noget men når jeg føler mig taget i røven er det jo klart man bliver sur. og nogen er måske bare bedre til at tale pent:)
og som jeg skrev er man bare ikke altid fejlfri

men slut det bliver sendt retur imorgen også er den ikke længere
så må jeg bare find en et andet sted.
Brugeravatar
Niller
Foxface
Foxface
Reactions:
19
Postnummer: 8800 Viborg
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Niller »

:boohoo:
Jan
Brugeravatar
exzos
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8900 Randers

Indlæg af exzos »

Brok brok brok.... Andre som kan se andet end de 3 første ord jeg har skrevet?
Brugeravatar
Peters1
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 5800 Nyborg
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Peters1 »

problem løst og tråden ender her :Peace: