Akvarieudstyr´s hjemmeside ?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
21
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Re: Akvarieudstyr´s hjemmeside ?

Indlæg af Brian »

wondersurfer skrev:lad hyldekoret inkl mig selv hyle... akvarieudstyr har jo bo og jager og butikken kører uforståligt nok fint

hvad er problemet
Og mig har utallige perfekte handler fra deres side af !

Men lad nu ikke denne tråd køre af sporet, alle forhandlere begår vel fejl, nogle nævnes bare oftere end andre ? Jeg husker også det halve år hvor folk snakkede om Korallen og for 7 år siden var det en forretning i det østjydske - nå det er i ikke gamle nok til at kunne huske :T :K :crybaby: :dizzy:
Mvh
Brian

[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)[/center]
micogmaj
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
17
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Valby

Indlæg af micogmaj »

Brian skrev:
wondersurfer skrev:lad hyldekoret inkl mig selv hyle... akvarieudstyr har jo bo og jager og butikken kører uforståligt nok fint

hvad er problemet
Og mig har utallige perfekte handler fra deres side af !

Men lad nu ikke denne tråd køre af sporet, alle forhandlere begår vel fejl, nogle nævnes bare oftere end andre ? Jeg husker også det halve år hvor folk snakkede om Korallen og for 7 år siden var det en forretning i det østjydske - nå det er i ikke gamle nok til at kunne huske :T :K :crybaby: :dizzy:
kan kun være enig!! :wink:
En gang saltvand, altid saltvand ......
HerrO
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
18
Postnummer: 2300 København S
Geografisk sted: Ørestaden

Indlæg af HerrO »

sikker på at hvis vedkommende der har forudbetalt ville have pengene tilbage også fik det hvis personen tog kontakt med dem. men er ret sikker på at vedkommende ikke har taget kontakt til dem for at få opløst handlen, da personen sikkert gerne vil vente 1 skide uge mere på baljen.
Nu er det ikke så meget for at "dømme" eller ikke "dømme" dem. Vi snakker principelt om lovgivning her. Det er IKKE lovligt at trække penge fra en kundes konto før varen med sikkerhed er afsendt. Dette er netop lavet for at penge for en vare ikke trækkes før (uanset om der går 1 dag eller 1 uge) varen er afsendt. Så denne lov gælder for alle der handler på nettet.

Derfor er det HELT klart butikken der skal kontakte kunden og oplyse at man ved en fejl har trukket pengene og IKKE omvendt. Det er ikke kundens opgave at sikre at butikken har styr på sit varelager og sit bogholderi!

/HerrO
Brugeravatar
Munthe
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
20
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 1979
Geografisk sted: Hvidovre/Thailand

Indlæg af Munthe »

Munthe skrev:Hvad sker der hos Akvarieudstyr, eller er det kun mig der ikke kan se deres hjemmeside ?
Jeg vil da godt lige sige at denne tråd IKKE skulle handle om hvad kunder er utilfredse med hos Akvarieudstyr.

Min tråd her var omkring Akvarieudstyr hjemmeside og kontakt til denne, så hvis i har mere omkring Akvarieudstyr, så kan i lave en tråd om det.

På forhånd tak.
Mit ferskakvarium 877 liter weisglas i front sump 2x112 liter.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"