Er det ikke med varme som med støj. Selv den mindste klukken er uudholdig, hvorimod andre kan have et mindre vandfald, uden at det generer.
Og så fatter jeg ikke hvorfor Coralvue er så pokkers dyre i Europa, for hvis man tager et kig på de amerikanske sider, så hører de til i den billige ende at skalaen.
Ballast
- Bruno
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Næstved
Re: Ballast
Ja alt er jo relativt
Varmeudviklingen kan næsten sammenlignes som følgende:
Ballasten fra Rygegrej kan selv den med den hårdeste hud ikke holde i hånden når først den har kørt et stykke tid
Ballasten fra Coralvue kan du godt holde i hånden, med mindre du har babyhud på fingrene
Med hensyn til støj er jeg faktisk meget krakilsk (selv den mindste brummen irriterer mig), så jeg mener virkelig at ingen af de ballaster jeg har haft har givet en lyd fra sig. Som jeg skrev tidligere kunne ballasten fra rygegrej nogen gange godt "tikke" når den tændte, men det gik væk så snart pæren var tændt

Varmeudviklingen kan næsten sammenlignes som følgende:
Ballasten fra Rygegrej kan selv den med den hårdeste hud ikke holde i hånden når først den har kørt et stykke tid
Ballasten fra Coralvue kan du godt holde i hånden, med mindre du har babyhud på fingrene
Med hensyn til støj er jeg faktisk meget krakilsk (selv den mindste brummen irriterer mig), så jeg mener virkelig at ingen af de ballaster jeg har haft har givet en lyd fra sig. Som jeg skrev tidligere kunne ballasten fra rygegrej nogen gange godt "tikke" når den tændte, men det gik væk så snart pæren var tændt