kalle det kan de sikkert også den jeg ringede til var jo i aars,mener den der blev linket til var et andet sted i landet? der er muligvis en glarmester i aalborg som kan gøre det, starf herinde mener styr på dyr også kan, men de tog ikke telefonen. nåh nu er desperate housewifes fordi hehe
vestergaard skrev:kalle det kan de sikkert også den jeg ringede til var jo i aars,mener den der blev linket til var et andet sted i landet? der er muligvis en glarmester i aalborg som kan gøre det, starf herinde mener styr på dyr også kan, men de tog ikke telefonen. nåh nu er desperate housewifes fordi hehe
nu er jeg forvirret
kontaktinfo'en på siden siger i hvert fald butikken har postnr i Aars, jeg var ikke klar over der ligefrem fandtes flere af dem
du kan sgatens lave de huller med en dremmel ingen problemer bare tag dig god tid og frås lidt med kølevandet jeg mener Bauhaus har de diamant slibere på lager
800 L , Lys: 6 x 50w LED, skummer:SKIMZ E-SERIES SK251 , 150 L sump, Cirkulation: 4 x Tunze 6095 med Tunze 7095 styring , "folk der bader i deres akvarie " SÅ LA DA VÆR
Jeg har også lige i går boret tre huller i mit 350 ltr hjørne akvarie. Det blev gjort med en håndboremaskine og to glasbor bestilt over Ebay. Det var ikke noget problem - så man kan godt gøre det selv. Glasborene koster ca. 90 inkl. forsendelse men efter tre huller er de ikke til så meget mere
lige en update på "hul situationen" har lige været i styr på dyr i aalborg og carsten derinde siger han har købt et glas bor pga så mange efterspørgsler på at få lavet huller, han ville ta omkring 100kr pr hul,men ved ikke hvornår han vil begynde og lave dem.
Yes - will do.. når behovet dukker op.. tak for tippet.
har faktisk ikke helt bestemt mig for om jeg konverterer mit eksisterende ferskvand eller investerer i nyt
hehe pas nu på man bliver bidt af det,har også kørt ferskvand som de fleste andre men det siger mig intet nu hehe men god fornøjelse med det mulige fremtidige projekt
ang. huller i glas så kan det laves med et hulbor til klinker altså dem med diamant støv på, fik boret 2 stk på 34 mm det tog ca 45 min men man bore ikke glas man sliber faktisk og det kan gøres uden køling ved at man vipper batteriboremaskinen fra side til side så der kun er minemal kontakt.
viewtopic.php?f=95&t=70305 Retur : JEBAO DC-12000 Pumpe FlowwolF v3.0 : JEBAO DC-12000 Cirkulation : 2 x JEBAO RW-15 Digital Flow Diverters : FlowwolF v3.0 Skimz Monzter SM 203 Skummer UV : 2 x tmc proclear 55 watt
må hellere lige komme med en update til tråden efter lidt overvejelse blev jeg så irriteret over det hele at jeg solgte min 240liter balje til en kammerat som villle have et større akvarie til "drikke"vand, og så hentede jeg et andet på 325liter i horsens hvor der var boret huller i glasset. det er jo også en måde og løse problemet på så nu kan jeg endelig komme videre i projektet.