Jones skrev:Lever hajen? Har ikke læst hele tråden men blot set alle de super fine billeder. Det akvarie er virkelig en inspiration og overvejer kraftigt at lave noget tilsvarende når vi flytter til August istedet for min idé med noget indbygget. På denne måde udnytter man jo hele akvariet og kan se sten, fisk og koraller fra alle sider. GENIALT !!men for at vende tilbage til hajen.... En tråd eller blot information om pasning samt akvarieforhold til en sådan fyr ville være lækkert. Evt om egne erfaringer osv. fortæl fortæl.
Jeg har den ikke mere, jeg blev lidt træt af skulle have hele armen i baljen for af fodre den med levende guppyer hver anden dag
også var den mest skumring/nat aktiv så så den ikke særlig meget, derud over vokser de pænt hurtig så man kan ikke have dem så længe i så lille et akvarie. det kun fordi jeg havde så meget bundareal i min rumdeler Mads fra arcofarm ville sælge mig den, han havde selv klækket den og håndfodret den til jeg overtog den. regner ikke med jeg skal have dem igen. Nu blev det prøvet og det kræver en del.
tak jeg er også selv glad for det ind imellem når det ikke driller

ja jeg sys man får den del plads men jeg kunne godt have brugt det en smule dybere også skulle jeg måske have haft lidt flere sten i displayet. men kan godt lide det åbne look, nu bliver bunden fyldt med LPS også må vi se om jeg skal smide lidt sps i på toppen jeg kan ikke rigtig finde ud af det